Ékszer

532 29 7
                                    

Nem is igazán tudtam, hogy mit gondoltam amikor visszautasítottam Steve ajánlatát, hogy haza vigyen.
Hawkins nem nagy, de azért nem is olyan kicsi, hogy gyalogszerrel pár perc alatt Á-ból B-be érjek.

Bosszankodtam amiért kezdett lemenni a nap és a nyamvadt szúnyogok is támadásba lendültek.
Csapkodtam a csupasz karom, mérgelődtem amiért csak egy toppot viseltem és egy rövid szoknyát, kora délután nagyon meleg volt, de így estére kezdett lehűlni a levegő.
Így sem volt hideg, de azért egy kis dzseki elfért volna rajtam.
Úgy tűnt ez a nap már csak ilyen, egymás után hoztam a rosszabbnál rosszabb döntéseket.
Azt hittem jól fogok szórakozni Steve-el.
Erre Billynek meg kellett jelennie azzal a csajjal.
Ráadásul miután kiviharzottam a moziból utánam sem jött, pedig egy kis részem reménykedett benne.
Én vagyok a kislánya anyja, azt hittem, hogy emiatt egy kicsit talán fontosabb vagyok neki mint egy random nő. De miért is lennék? Magasról tesz mindenkire akit nem tud megfektetni...én meg biztosan nem élete szexpartnere voltam évekkel ezelőtt.
Bizonyára el is felejtett már, talán jobb is, hisz gyalázatosan béna voltam.
Talán jobb is ha nem kínzok mást az esetlenkesésemmel.
Egy 18 éves lány is ügyesebb lehet mint én a 26 évemmel. Nevetséges lehettem Hargrovenak.
A testem vágyott a férfi érintésre, de a dühöm és az eszem azt mondatta vonuljak be az apácák közé.
Elgondolkoztam, hogy vajon Steve mit reagálna ha lefeküdnék vele?
Vajon kinevetne? Vagy türelmes lenne? Kedves? Gyengéd?
A probléma ott volt, hogy bármennyire is esetlen, és Billy szerint ártatlan vagyok, sokkal inkább lázba hozott az a vad durva szex amiben ő részesített. Nem is értettem magam, hogy mégis miféle őrület miatt érzek melegséget a lábaim között ha arra gondolok, hogy Billy mindenféle degradáló dolgot vág a fejemhez szex közben.
Nyeltem egy nagyot, próbáltam elhessegetni ezeket az őrült gondolatokat és érzéseket, de az a négy év szeretkezés nélkül kezdett egyre elviselhetetlenebbé válni.

Nem, nem lennék jó apáca...

Bandukoltam az úton, még olyan húsz perc és haza is érek, a nap teljesen lement időközben.

____________________

Billy megakarta ölni Harringtont és utána Alexát is. Mikor a moziban a nő ártatlan szemekkel megkérdezte, hogy szerinte mi Steve kibaszott Harrington kedvenc színe, akkor egy hajszál választotta el attól, hogy ne adjon egy pofont a nőnek, tolja fel a kék kis szoknyát rajta és dugja meg ott, a mozi kellős közepén.
Úgy ahogyan csak ő tudta Alexát, úgy, hogy a nő azt is elfelejtse ki az a Steve kibaszott Harrington.

Az csak tetézte a dolgokat, hogy Mayfield egyszerűen felállt és kisétált Steve után.

Billy az órájára nézett, rohadtul unta Farraht, a nő az ölében ült és a férfi nyakát csókolgatta.
Billy forgatta a szemét mentálisan.
Lenézett a nő melleire, talán a látvány majd eltereli a figyelmét.
Farrah a férfi nadrágövét kezdte kicsatolni, boldogan konstatálta, hogy Billy készen áll rá.
A kezébe is vette a dolgokat és ritmusos mozgásba lendült miközben próbálta megcsókolni, magát Billy Hargroveot.
Tudta, hogy Hawkinsban a nők ölni tudnának azért, hogy most a helyében legyenek.
Billynek híre volt a hölgyek körében, de azt megválogatta kikkel fekszik össze, mindig csinos nőkkel került közelebbi kapcsolatba.
Voltak köztük negyvenes háziasszonyok és fiatal 18 éves lányok is.
Hallotta Farrah, hogy Hope Bryson szüzességét is elvette egy-két hónapja a férfi, pedig a lány maga volt a megtestesült szent, de még ő is beadta a derekát Hargrovenak.
Farrah egy apró kis bosszút is érzett, hisz tudta ki az az Alexandra Mayfield.
Két hete futótűzként söpört végig Hawkinson a hír, hogy a fiatal nőnek gyereke van Billytől és a városban tartózkodnak.
Ez nemhogy elriasztotta volna a nőket, sőt...ha Alexa szült neki, akkor talán van esély arra, hogy megszelídítsék a város alfáját. Mindenki úgy hitte, majd ő lesz az igazi Billynek és majd mellette horgonyoz le.
Ki ne akarna maga mellé egy dögös fiatal férfit, akiről ódákat zeng minden nő akivel szexelt és most már azt is látják, hogy ez a nagybetűs rosszfiú milyen odaadó édesapa.

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now