Érzések

954 31 0
                                    

Persze Tina mindig érvényesítette az akaratát, egyre jobban kezdtem azt érezni, hogy ő és Billy remek párost alkotnának.

Az egyik srác szüleinek a weekend házában tartották az ünneplést, a tóparton.
Egy hatalmas ház és egy kisebb bújt meg az erdős részen.

Már bömbölt a zene mikor megérkeztünk.
Tina megállt még útközben venni egy üveg cseresznyés vodkát, amit a kocsiban iszogattunk.
Csak pár kortyot, annyit, hogy elengedjük magunkat.

Beérve a házba egyből megpillantottam Billyt.
Egy burgundi vörös inget viselt és olyan tökéletesen állt rajta, hogy egy pillanatra el is vesztem a külsejében.
Észrevette, hogy bámulom, összetalálkozott a tekintetünk, gyorsan elkaptam a fejem.

Tina elmondta, hogy a kis házban mindenféle dolgot lehet csinálni, ott veszítette el a szüzességét.
Meglepett az info és az is, hogy ez az unokatestvére háza.
A kezembe nyomta a kulcsokat és megkért, hogy figyeljek azokra, mert ma este itt fogunk aludni, mert ő nem tervez vezetni, hiszen szeretne lerészegedni.
Megint csak nem volt beleszólásom, hisz az ő kocsijával jöttünk.
Csak reménykedtem, hogy az a kisház majd kizárja a zajokat, mert én nem terveztem egész éjjel bulizni.
Kerestem a tekintetemmel Harringtont, reméltem, hogy ő is jelen van.
Nem láttam, ez kicsit kétségbe is ejtett, hiszen közben Tina is eltűnt.

Megfogtam magam és kifordultam a parti helyszínéről.
Nem volt hangulatom végig nézni Hargrove csajozását, mert biztosra vettem, hogy két perc múlva valami lány csókolja körbe.
A kis faház felé sétáltam kizárva mindenkit.
Betettem a kulcsot a zárba, de megakadt.

-Segítsek?

Lehunytam egy pillanatra a szemem, elmosolyodtam.
Hát itt van.

-Steve!

Mellém lépett és kinyitotta nekem az ajtót.

-Nincs hangulatod bulizni? -halkan nevetett
-Semmi! -csóváltam a fejem

Beléptünk a házikóba, egész otthonos volt.
Steve felmarkolt egy furcsa kis szobrot a fal melletti szekrényről, körbeforgatta majd visszatette.

-Miért nem ünnepelsz? -leültem az ágyra

Az egész kis ház egyterű volt, de meglepően ízléses, még egy kandalló is díszítette a fal egyik oldalát.

-Régen nem érdekelt volna, de holnap iskola és nem másnaposan akarok bemenni. Gondoltam benézek és hazaindulok, de megláttalak. -elmosolyodott és elindult felém -És te?

Lassan leült mellém és én a vállára hajtottam a fejem.

-Tina rángatott el. Legalább nem otthon vagyok. -lehunytam a szemeimet
-Nem szeretsz Hawkinsban? Ugye?

Halványan megráztam a fejem.
Az, hogy nem szeretnék itt enyhe kifejezés.
Minden erőmmel menekülni akartam.

-Ha elmegyek azért te hiányozni fogsz. Majd meglátogatsz Kaliforniában? -motyogtam

Az arcomra tette az egyik kezét -Nem hagynám ki semmi pénzért sem. -mély levegőt vett és bámult maga elé-Tudod én is elmennék, ezért remélem, hogy felvesznek valamelyik egyetemre. Ha nem akkor itt fogok megpenészedni, és ugyan arra a sorsa jutok mint a szüleim.

Nem igazán beszélt a családjáról, sejtettem, hogy érzékeny téma, ezért sosem ütöttem bele az orrom.

-Többre vagy hivatott Steve, mintsem hogy itt élj életed végéig. -sóhajtottam egy nagyot -Szomjas vagyok és álmos.

Harrington halkan elnevette magát ezt hallva.

-Feküdj le, hozok neked vizet. Pihenj csak. Utána én is haza megyek. -megsimogatta az arcomat és felállt

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now