Hangosan nevetett Max és Jane miközben Carolineal pancsoltak a kerti gyermek medencében.
Jól szórakoztak, kiélvezték az utolsó nyári hónapot mielőtt elkezdődhetett volna az igazi felnőtt élet.Mike és Lucas a fűben ücsörögtek, Dustinnal karöltve és valami kártyajátékot játszottak.
-Kértek még limonádét? -mosolyogva indultam feléjük egy tálcával
-Köszönjük! -vigyorogva emelt le egy poharat DustinTitkon ő volt a kedvencem a srácok közül, mindig annyira aranyos volt és közlékeny. Teljesen megértettem, hogy Steve miért lóg vele annyit.
Letettem a tálcát a kerti asztalra ami körül a barátaim ültek.
Robin hevesen magyarázta Chrissynek, hogy mennyire fontos az egyenjogúság és jövő héten valami tüntetésre megy.
Chrissy csendesebb, nem olyan harsány mint Buckley vagy Eddie, csak hallgatta a lányt és helyeselt.-Kettő lépést tettem és a semmiből jött a
-A semmiből? Ember a piroson sétáltál át! -röhögve szakította Munson mondandóját félbe HarringtonEddie hátradőlt a székben és a szájához emelte a sört. -Csodálom, hogy láttad. -motyogva letette az üveget az asztalra és a mellkasa előtt kezdte mutogatni, hogy mekkora mellei voltak a szóban forgó lánynak- pedig valami nagyon lekötötte a figyelmed! -elnevette magát
Steve vakargatni kezdte a homlokát. -Csak biztosra akartam menni, hogy
-Hogy? Mekkora melltartót hord? -meglökte haverját Eddie hangos röhögésben kitörveKuncogva pakoltam a tálcára az üres poharakat és üvegeket. Jó érzéssel töltött el, hogy mindenki aki fontos nekem jelen van.
Olyan volt mint egy álom.
Két hónapja még el sem hittem volna, hogy ez valaha is előfordulhat.
Steve Harrington a kertben velünk? Szemben ülve Billyvel, úgy, hogy senki sem akar verekedni?
Elmosolyodtam a gondolattól.
Éreztem, hogy hátulról megfogja Hargrove a shortom tetejét.
A széken ülve figyelte minden egyes mozzanatomat, megfordultam és halványan csóválni kezdtem a fejem.
Úgy nézett rám mint aki ott helyben felakarna falni. Biccentett egy aprót a fejével, jelezve, hogy üljek le.
Szófogadóan helyet foglaltam az ölében.
A rekkenő hőségre csak rádobott egy lapáttal az a melegség, amit a teste közelsége miatt kezdtem érezni.
Kicsit megmozdította a lábát emiatt majdnem leestem, amin ő jól szórakozott.
Megjátszott felháborodással néztem rá, amit egy öntelt mosollyal honorált. Lassan a tarkómra tette a kezét közelebb húzva az arcomat a sajátjához.
Én kicsit szégyenlősebb vagyok társaságban kifejezni a szerelemmel járó vágyakat, nem úgy mint Billy.
Magasról tett mindenkire, és egy hosszú csókot adott.
Teljesen elvesztünk a saját kis világunkban, a barátaink hangjai egyre távolabbinak tűntek.
A vállára hajtottam a fejemet és hagytam, hogy átjárja a biztonságérzet minden egyes porcikámat.
A combomra helyezte a tenyerét és simogatni kezdte azt halványan.
Egyre elviselhetetlenebbé vált a forróság amit belül éreztem és a lábaim között.
Kipirultam és reménykedtem, hogy a barátaim ezt annak tudják be, hogy kánikula van.-Nem nem! Soha többé nem nézem meg az autódat Harrington! -felelte Billy
Nem is figyeltem miről van szó.
-Csak egy apró olajcsere! Biztos belefér holnap! -megvonta a vállait Steve
-Rohadtul nem. -láttam Billy arcán, hogy csak szívatja beszédpartnerét
-Hagyok borravalót! -győzködte Harrington
-Akkor én megcsinálhatom neked nagyfiú! -veregette meg a mellette ülő Steve vállát, Eddie vigyorogva-De több legyen az a borravaló mint a múltkor! Az egy doboz cigire sem volt elég!
-Mintha annyira rászorulnál. -forgatta sóhajtozva a szemét-Jól megy az üzlet, folyton tele vagytok!Igaza volt Stevenek, rengeteg munkája volt Billynek és Eddienek.
Egyre többet kerestek, pár nappal korábban avatott be Billy abba, hogy mennyi pénze is van, úgy hivatkozott rá, hogy a mi pénzünk.
Ez egy mérföldkő volt a kapcsolatunkban, hiszen hozzáférést biztosított a számlájához.
Kaptam tőle egy bankkártyát is.
Természetesen eszem ágában sem volt elkölteni az összegből, de jól esett tudni, hogy ennyire bízik bennem.
Azt mondta ha kell valami ne azt a pénzt költsem amit én keresek meg. Ő fizeti a számlákat és a bevásárlásokat is, úgy vélte az én fizetésemet kedvemre elszórhatom.
Nem igazán szerettem, hogy nem engedte, hogy beszálljak a családi kasszába, de ezt is biztosan az apja nevelte belé. "Egy férfi dolga eltartani a családját." És Billy mindig is férfiként viselkedett, minden egyes mozzanatával azt sugározta, hogy ő bizony a nagybetűs férfi.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...