Sam

998 49 8
                                    

Billy a tengerparton állt, a sós víz illata semmihez sem fogható.
Imádta, egyszerűen nem is értette, hogyan tudott enélkül évekig élni.

-Szépségem, ne menj közelebb! -csóválta a fejét kislányát nézve

Caroline makacs, de az apjára mindig hallgat, egy apró kis sóhaj után kitipegett a vízből.
Billy nem szerette ha a gyermeke egyedül indul úszni, féltette, pedig a kicsi felnőtteket meghazudtolóan mozgott a vízben, akár egy hableány.
Alexa folyton azzal viccelődött, hogy nem jó nevet választott, hiszen inkább Arielnek kellett volna elnevezni azt a gyereket.

-Hopp. -Billy lepillantott a karjára amikor meghallotta az apró nyöszörgést-Azt hiszem át kell adnom téged anyának, nála van az, amit mindketten szeretünk. -mosolygott miközben ringatta a kisfiát-Alexaaa kellenek a melleid!-vigyorogva lépkedett a napozó nő felé

Mayfield ezt hallva kuncogni kezdett, és annyira gyönyörű volt mikor így tett. Hargrove csodálta szerelmét egy pillanatig, majd nyomott egy puszit a kisfia puha arcára és átadta Alexának.
Körbenézett, majd megfogta a kis pokrócot és nőre terítette, hogy az üres parton még csak a madarak se láthassák annak kebleit.

-Nincs itt senki. -csóválta a fejét a nő
-Nincs, de ha kiveszed, akkor nem csak Sam akarja majd bekapni a melleidet hanem én is!-vigyorogva dőlt hátra Billy a homokban és támasztotta meg magát a könyökével.

Végre a csecsemő is átalussza az éjszakákat, az első két hónap maga volt a tortúra.
Hargrove nem hitte, hogy ennyire húzós egy újszülöttet életben tartani.
A kicsi folyton felkelt és sírt az első hetekben.
Nem szólt Alexának, sosem panaszkodott, hogy állva eltudna aludni, mert úgy vélte a feleségének nehezebb. Kivette a részét a pelenkázásból, a fürdetésekből és minden másból, kivéve az etetést, ugye azt nem tudta megadni a kisfiának, hiszen Alexa az, aki a testéből táplálja a gyermeküket.
Amint Sam betöltötte a harmadik hónapot, mintha kicserélték volna, megszűntek a hasfájások és már az egész éjszakát átalussza. Napközben szundikál, eszik és nézelődik.
Billy viccesnek tartotta a kisbabák viselkedését, jókat szórakozott azon amikor a kicsi egy kis gombóc szerű pózban aludt el, vagy azon mikor nyöszörgött a kis héliumos hangján, mert folyton ez ugrott be neki.

Nem is volt kérdés, hogy a gyermeket Samuelnek fogják hívni, Alexa édesapja után.
Billy egyébként is utálta a saját nevét, nem akarta a kicsit a Williammel kínozni, Isten mentsen attól, hogy véletlen valamelyik kölyök Willnek kezdje becézni a fiát.
Titkon a Sam név sem volt a kedvence, de Alexa apja iránti tiszteletből, zokszó nélkül nevezte el így, első szülött fiú gyermekét.

Billy nézte a parton homokvárat építő kislányát.

-Fogadjunk, hogy ennél nagyobbat építek! -vigyorgott, hisz tudta, hogy Carolineban ég a versenyszellem és ezt hallva akkora homokvárat épít majd mint ő maga.
-Fogadjunk nem! -és bele is lendült a kicsi

Hargrove elnevette magát, imádja az ő kis szőkeségét. Alexára pillantott, aki éppen befejezte Sam etetését.
Leírhatatlan érzések járták át a gyerekeit nézve.
Az a kicsi fiú Mayfield karjaiban, akiért szintén az életét adná.
Büszke volt magára és a rohadt erős genetikájára, mert az a csöppség is az ő hasonmása.
Szívta is Alexa vérét vele, hogy a nő lefénymásolta őt mindkét alkalommal.

-Carolinenak holnap edzése lesz. -beletette a csecsemőt a hordozóba Alexa és a napellenzőt és felhúzta azon.
-Tudom. Kurva jól megy neki. -büszkén felelte Billy-Ebben sem rád ütött.-önelégült mosollyal az arcán nézett feleségére, aki forgatta a szemét
-Alexaaa-dallamosan mondta ki a nő nevét, majd a következő percben magához húzta és úgy helyezte el, hogy Mayfield fölé kerüljön, lehajolt a nyakához és megharapta azt-Mi a szarért forgatod a szemed? Büntetést akarsz? Hm? -csókokkal borította a nő nyakát és kulcscsontját, aki emiatt nevetni kezdett
-Igen, igen. -lihegve beszélt, mosolyogva-Lehet, hogy büntetést érdemlek. -átfonta gyenge karjait Hargrove nyaka körül és összekulcsolta azokat
-Mhm rossz kislány vagy? -komoly arckifejezéssel nézte a nő szemeit, pontosan úgy mintha ott akarná felfalni
-Nem-megrázta a fejét Alexandra-Jó vagyok!

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now