-A könyvtárban voltunk. -megfogta a camaro ajtaját és rám pillantott
Bólintottam, és kiszálltam.
Mintha nem szexeltünk volna fél órával korábban, olyannyira semlegesen viselkedett.Beléptünk a nappaliba és Neil egyből fel is pattant a fotelből.
-Ti ketten, hol voltatok? -mereven figyelte a fiát
-Könyvtárban. Holnap lesz egy prezentációja, és segítettem neki meg Tommynak. -hadartam meglepően könnyen a hazugságotMég azt is eljátszottam, hogy mennyire untam.
-Ezt már szeretem! De legközelebb szóljatok ha elmentek! -visszaült Neil a helyére
Aha, azt nem szeretnéd ha tudnád, mit is csinált a fiad velem a kocsijában...
-Rendben! -mosolyogtam
Billy lazán besétált a szobájába, és én is a sajátomba.
Ledőltem az ágyra és bámultam a plafont.Mit tettem...
____________________
Hargrove amint bement a szobájába ledobta a könyvet és bekapcsolta a zenét.
Elővett egy szál cigarettát és meggyújtotta azt.
Bámulta a falat ami elválasztja őt Alexától.
Nos az iróniája az az egésznek, hogy ez a fal nem csak fizikailag választja el a nőtől...Nem kaphatja meg kedvére, hiszen egy Mayfieldről van szó.
Viszont a mai együttlét után, másra sem vágyott csak újra és újra érezni Alexandrát.
Mintha valami drog lenne...
Talán fel kellene hívnia valamelyik lányt, hogy kiverje a fejéből a mostohanővérét, mert az bizony nem lehet, hogy ő ragaszkodni fog valakihez is.Mikor Susan az idegesítő hangján beszólt, hogy vacsora, legszívesebben lekiabálta volna, hogy fogja be, ne játssza a törődő anyapótlékot.
Kirázta a hideg a nőtől, és alig várta, hogy végre elvégezze a nyamvadt iskolát és elhúzhasson.
Úgy érezte, hogy egyre jobban feszíti belül a düh, és egyre nehezebben megy visszafognia magát.
El is gondolkozott, hogy beveri Jason képét holnap.
Alexandra állandóan Carverrel idegesíti, akkor miért ne üthetné ki a gazdag kölyköt?
Elnyomta a cigarettáját, vagy a hatodik volt zsinórban.
Majd kiment a rohadt vacsoraasztalhoz.Leült, unottan bámulta a Susan által készített ételt, aminek a látványától is hányingere volt.
Holnap reggel első dolga lesz venni valami ehetőt, mert ez a nő még főzni sem képes, bezzeg az anyja mindig finom vacsorákat készített.
Neilre pillantott és magában elátkozta, amiért pont Susant vette feleségül.
Ez az idióta pont egy Mayfieldet választott.
Bár úgy tűnt annyiban hasonlítanak az apjával, hogy a Mayfieldek iránt éreznek vonzalmat.
Ezen majdnem el is nevette magát, abszurd...
Ekkor megemelte a fejét, Alexandra tipegett ki a szobájából.
Úgy tűnt nemrégiben fürödhetett, lemosta magáról a köztük történteket.
Rossz kislány, így majd kénytelen lesz újra megszentségteleníteni őt.
Egy köntöst is viselt Alexa, amibe szinte belebújt, takarva a nyakát.
Persze Hargrove büszkén nézegette volna az általa okozott foltokat, de most nem bánta, hogy Mayfield eltakarta azokat.Hosszú fekete szempillái alól pillantott fel Alexa, pont mint tegnap este mikor a nő szájában volt.
Rózsaszín telt ajkaihoz emelte a villáját, Billy elkönyvelte magában, hogy az angyalok nézhetnek így ki a mennyország kapujában.
És azt is, hogy ennél közelebb nem kerül egy angyalhoz sem, ezért kiélvezi a látványt, mert az biztos, hogy ő egyenesen a pokolban fog kikötni.A nő hosszú haja előre omlott, legszívesebben marokba fogta volna azt, hogy segítsen neki, pont mint múlt éjjel.
Basszameg.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...