Telefonhívás

493 31 7
                                    

Max nem értette mi történt.
Egyik pillanatban még testvérekként éltek együtt, majd hirtelen a Billy és Alexa egymás mellett kötöttek ki.
Nem igazán tudta felfogni ezt 13 évesen, de nem foglalkozott a dologgal túlzottan.
Most 18 évesen már megérti mi is zajlik a testvérei között.

Ült a nappaliban unokahúgával az ölében és látta, hogy Billy, hogy néz Alexára.
Éppen a kislány szobájából sétáltak ki.
Elkészült Caroline szobája, kék lett a fal, hallotta Max, hogy holnap reggel vissza is pakolnak, addigra megszárad a falfesték is.
Nem akarta a testvéreit feltűnően nézni, de olykor rájuk pillantott.
Tudta jól milyen az ha valakit szinte csodálva bámulunk, hiszen Lucassal ők is így nézik egymást.
Billy másképp viselkedett Alexa közelében.
Többet mosolygott és az az idétlen flörtölős vigyor sem fagyott le az arcáról, a kis vörös mentálisan forgatta is a szemét, nem tudta mit esznek a nők a bátyján. Ő irritálónak tartotta Hargroveot, szerette a maga módján, pont mint egy idegesítő testvért, de nem látta benne azt amit Alexa.
A nővére rendre elpirult a férfi közelében, pont mint egy kamasz, minden butaságon kuncogott.
Max szerint is vicces volt Billy néha, de nem annyira, hogy folyton vigyorogjon.
Alexa mégis itta a fiatal férfi szavait.

A konyhában álltak, Billy azzal a hülye öntelt mosollyal az arcán igazította Alexa füle mögé annak a haját.
Maxel sosem csinált ilyet a férfi, a lány tudta jól, hogy ez mit jelent.
Azt, hogy ezek ketten megint együtt vannak, a testbeszédük elárulta őket.

-Cukorka rajzolsz nekem egy szép virágot? -Max a lapra bökött a dohányzóasztalon, Caroline bólintott egyet és kimászott nagynénje öléből, majd megfogta a zsírkrétát és alkotni kezdett.
Max mosolyogva figyelte az apró szőkeséget amint az lerajzolja neki a kért dolgot.
Akármikor a kislányra nézett ellágyult a szíve, nem gondolta volna, hogy egyszer Billy gyermekét ennyire imádni fogja. Valójában úgy hitte, hogy a bátyja egyszer majd teherbeejt egy lányt, valamelyik egyéjszakás kalandja közben és le sem tojja majd a gyereket.
A legvadabb álmaiban sem hitte volna, hogy az ő nővére lesz Billy gyermekének anyja.
Azért azt meg kellett hagyni, ezek ketten gyönyörű kislányt hoztak össze, és mennyire okosat. Max elmosolyodott, biztos volt benne, hogy nem Billyre ütött agyilag a gyermek.
Hargrove sosem volt kitűnő tanuló, bár könyvet fogni sem látta Max a bátyját, egészen az érettségi előtti hétig. Hatalmas csodaként könyvelte el, hogy sikerült letennie minden vizsgát Billynek.
Hargroveot akkoriban jobban érdekelték a bulik meg az ivás mint a tanulás, és pontosan akkoriban szenvedett Alexa hiányától.

Újra a turbékoló galambok felé pillantott, boldognak tűnnek együtt, mintha ketten lennének egészek. Külön, külön gyalázatosan elviselhetetlenek. Az egyik elveszíti azt a csekély önkontrollt is az érzelmei felett ami van neki, a másik meg folyton szomorkodik.
Max nem értette miért nem állnak elé?
Őt nem érdekli más csak az, hogy azok ott ketten a konyhában boldogok legyenek.
Mert ők a példaképei.
Billyt erősnek tartotta, bármekkora seggfej is, mindig ott volt mellette és megvédte.
A semmiből sikeres vállalkozást épített fel, és végre céljai lettek.
Alexát meg bálványozta amiért megszülte Carolinet és egyes egyedül végig csinálta az első éveket, a számára szinte idegen Sue nénivel.
Elvégezte az egyetemet, jó munkája lett és van egy csodás kislánya is. Max őt is erősnek tartotta.

Fintorgott egy sort mikor látta, hogy Billy megcsípte Alexa arcát és közben olyan fejet vágott mintha ott akarná felfalni.
El is kapta a tekintetét mikor közelebb hajolt a nő arcához és valamit a fülébe súgott.
Elmosolyodott, bármennyire is undik, aranyosak.

-Max! -Billy hangjára újra feléjük fordult.
Hargrove unott legyező mozdulatokat tett, jelezte, hogy menjen oda a lány.

Max megsimogatta Caroline feje búbját és felállt, lassan a bátyja és nővére elé állt.
Majdnem elnevette magát, hiszen hirtelen lett köztük vagy egy méter távolság.
Sóhajtott egy drámait a lány. -Igen?
-Anyának elmondtam ma reggel. -megköszörülte a torkát Alexa, Maxine tudta jól, hogy mit akar mondani a nővére és mielőtt az szívrohamot kapott volna megszólalt a lány.-Azt, hogy együtt vagytok? -felváltva nézte az előtte álló fiatalokat

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now