Elképesztően fájt a fejem, azt sem tudtam, hogy jutottam haza.
Lassan próbáltam kinyitni a szemeimet, de nehezebben ment mint hittem volna.Döbbenten ültem fel az ágyban, és kaptam magam elé a takarómat.
Billy mellkasán aludtam???
A takaró alá pillantottam, megnyugodtam mikor észrevettem, hogy minden ruhadarabom rajtam van.A hirtelen mozzanatomra morgott valamit és az oldalára fordult nekem háttal.
Ő is fel volt öltözve, ez megnyugvással töltött el.
Ez azt jelentette, hogy nem tettünk semmit, vagyis reménykedtem, hogy nem másztam rá és csináltam komplett hülyét magamból az éjszaka folyamán.Amilyen gyorsan tudtam felugrottam és halkan a szekrényemhez tipegtem, kivettem belőle egy pólót és egy nadrágot.
Kisiettem a fürdőszobába és behajtottam magam mögött az ajtót.
A tükör előtt állva gyorsan átvizsgáltam a nyakam, de nem volt rajta semmiféle gyanús folt, és nem is éreztem jelét annak, hogy az éjjel szexeltem volna.
Gyorsan lekaptam a ruhámat és beálltam a kádba, hogy vegyek egy gyors zuhanyt.Próbáltam felidézni az este történteket, de nem ment.
Megfogadtam, hogy soha többé nem iszom alkoholt.
Ki tudja miket mondhattam, vagy hogyan viselkedhettem.
Valamiért mellettem aludt és csak reméltem, hogy nem azért mert rámásztam.Tusolás után gyorsan felöltöztem, a farmer és fehér crop top összeállítás jó ötletnek tűnt, hiszen kellemes az idő és lassacskán indulnom kell Caroline-ért és ebben kényelmes lesz hajolgatni is.
Gyorsan átfésültem a hosszú hajamat és muszáj volt egy minimális sminket is feltennem, hogy eltüntessem az esti ivászat okozta karikákat a szemem alatt.
A fejem még mindig tompán fájt, de már nem annyira mint ébredéskor.Amint kiléptem a fürdőszobából éreztem a dohányfüstöt, ez azt jelentette Billy is ébren van.
Ácsorogtam a folyosón nem mertem elindulni, hiszen nem tudtam mit tehettem az éjjel.-Mayfield! -Billy bukkant fel a folyosó végén egy cigarettával a szájában. El is indult felém.
-Hargrove! -a fülem mögé igazítottam a hajam és próbáltam a lehető legtermészetesebben viselkedni. Néztem ahogy mellém ér és kiveszi a cigarettát a szájából, majd nyújtja azt felém.
Gondolkodás nélkül elvettem azt, ő meg besétált a mögöttem lévő fürdőszobába.Megkönnyebbültem, hogy nem célozgatott semmire, ezt jó jelnek vettem.
A konyhába sétáltam és leültem egy pohár vízzel az asztalhoz, a gyomrom eszméletlenül gyenge volt az esti ereszd el a hajam miatt, csak kortyolgattam a vizemet.
Billy nem sokkal később megjelent a konyhában, úgy tűnt megmosakodott, kicsit frissebbnek tűnt mint mielőtt bement volna a mosdóba.
-El kell mennem Caroline-ért. -motyogtam az orrom alatt és bámultam az asztalt
Nem válaszolt ezért felpillantottam rá, egy cigarettát emelt a szájához, és bámulta az arcomat közben. -Jól aludtál?
-Gondolom. -bizonytalanul mondtam ki és figyeltem a reakcióját. Próbáltam rájönni, hogy csak aludtam-e? -Te? -szegtem neki a kérdést
-Nem igazán aludtam. -kifújta a dohányfüstöt-Beszélsz álmodban!Ez az információ megdöbbentett, de jó jelnek vettem, hisz akkor tényleg aludtam.
-Nem ihatok többet! -csóváltam a fejem és felálltam
-Látod ebben egyetértünk! -halkan elnevette magát-Nem ihatsz többé ennyit! Borzasztóan viselkedtél, egy hajszál választott el, hogy ne nyírjalak ki! -rázta a fejét röhögve, majd az órájára pillantott-Elviszlek.
-Nem kell, itt a kocsim! -megköszörültem a torkom, mert ha most elvisz akkor haza is kell hoznia
-Szabad vagyok Alexa, a kislányommal akarom tölteni a napot! -meg sem várta a válaszom elindult a kijárat felé
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...