Ismerkedés

1.2K 44 1
                                    

Október révén, kora este már hűvösebb az időjárás, és én egy cseppet sem ehhez öltöztem.
Hálát adtam az égnek, hogy nem kell kimennem.
Bár azon erősen elgondolkoztam, hogy mégis hogy fogok vacsora után kimenni dohányozni?
Hiszen biztos, hogy halálra fogok fagyni.
15 fok alatt már dideregtem.

Majd kérek anyától valamit, hogy ne egy szoknyában és egy vékony felsőben kelljen a tornácon fagyoskodnom.

-Gyere ülj le. -intett anya

Bólogattam és az asztalhoz sétáltam, majd leültem oda ahová mutatott.
Neil természetesen az asztalfőnél foglalt helyet, vele szemben anya én meg Max mellett.
Előttünk egy üres hely tátongott, gondolom az ott Billyé lenne.

-Billy! -kiabálni kezdett Neil, majd anyámra nézett összeszorított fogakkal -Egy kis tisztelet se szorult ebbe a gyerekbe!

Anya egy empatikus pillantással elintézte Neil bosszankodását, de a férfi nem hagyta annyiban, újra felkiáltott. -Itt van a nővéred! Tudod mi a szabály!

Ezt hallva összeráncoltam a szemöldököm.

A nővére? Oh jézusom Neil...mostohanővér inkább, bár ez is röhejes hiszen nem is ismerem.

Nekem nem több a Hargrove család, mint szimpla idegenek.

Megemeltem a villámat, de hirtelen minden szempár rám szegeződött.

-Mi van? -suttogtam Maxhez hajolva, de ő csak leintett a kezemet bámulva, amiben a villát szorongattam

Ezt amolyan figyelmeztetésnek vettem, hogy tegyem le, hisz a ház ura nem engedte, hogy elkezdjük a vacsorát.

Röhej.

Kivágódott a szobám melletti ajtó, fel sem néztem csak a tányéromat bámultam.
Éhes voltam és fáradt, vágytam már a házi kosztra és az a sült csirke szinte kiabált, hogy egyem meg.

-Billy? -Neil hangja zökkentett ki a gondolataimból, ma már sokadszorra

Kérdőre vonta a fiát, amiért az nem köszön nekem illedelmesen.

Ekkor felnéztem az asztal túl oldalán álló férfira, mert bizony ez egy férfi, és nem egy fiú.
Hirtelen megrökönyödtem.

Mi.a.szar?

Ez lenne Billy?
De hát két éve még fele ekkora volt.
Mivel eteti anyám?
Biztos ez Billy?

Röhejes, de körbenéztem, hogy nem bújt-e meg a sarokban az igazi Billy.
Ez egy fiatal férfi. Ismét konstatáltam a dolgot.

-Ő itt a nővéred, Alexandra! Emlékszel rá? -mutatott felém Neil

Billy unottan rám nézett és még unottabban bólintott egyet, majd leült.

Nővére...röhej.

Nekem egy testvérem van és az Max, ez a fiatal férfi nekem senkim.
Hálát is adtam az égnek, hogy nem fűz vérkötelék a Hargrove családhoz, mert el sem tudtam képzelni, miféle átok lehet az, ha Neil valaki apja.

-Alexa. Csak Alexa. -megvontam a vállam és újra megmarkoltam a villámat

Neil biccentett, tehát a magasságos úr megengedte, hogy együnk. Röhej, ismét.

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now