Ügyes

981 25 1
                                    

Teljesen elvoltam a világomban, rendezgettem a ruhákat, Tina rágózott miközben az egyik vásárló untatta halálra.
A nő már negyed órája hezitált két ruha között és Tinát faggatta, hogy melyik legyen.

Vártam, hogy leteljen az a 15 perc, ami még hátra volt a munkaidőmből.

-Mit csinál egy ilyen szép lány, egy ilyen szar helyen?

Lehunytam a szemem, éreztem, hogy a hátam mögött áll és a nyakamhoz hajolt.
Rátette a csípőmre a kezét és közelebb húzott magához.
Féltem, hogy valaki észrevesz minket, de annyira elvesztem az érintésében, hogy abban a pillanatban nem is érdekelt volna.

-Megkeresi a pénzt, hogy eltudjon menni innen, valakivel. -elmosolyodtam
-Szerencsés az a valaki. -suttogta a fülembe-Ma este kurvára velem alszol, és holnap is. Tudod talán mégsem olyan rossz, hogy Max tudja.

Pironkodtam, hiszen így legalább előle nem bujkálnunk.

-Oh Billy! -vigyorogva intett Tina és faképnél hagyta a vásárlót
-Tina! -biccentett Hargrove, lassan levette a kezét a derekamról, a nő nem láthatta, hogy fogott, hiszen kitakarta a sor az altestünket

Még mindig mögöttem állt, de éreztem, hogy egyet hátralépett.
Magamban szidtam a nőt amiért megzavart minket.

-Mi járatban? -meg is állt Tina, Billy mellett

Csavargatta a haját és úgy mérte végig a férfit, mintha élete legfinomabb vacsoráját nézegetné.

-Gondoltam beköszönök, megnézem hol is dolgozik az én drága nővérem. -a fejemhez ért és eltolta azt tenyérrel
-Hé! -mérgesen néztem rá, mert kibillentem az egyensúlyomból és meg kellett markolnom a polcot
-Sűrűbben is tiszteleted tehetnéd! Több nő térne be, ha meglátnának itt. -Billy ingjéhez ért és elkezdte a felső gombot babrálni

Elöntött a féltékenység, görcsberándult a gyomrom. A képébe akartam vágni, hogy az éjjel az én nevem nyögte és ma is így tesz majd.

-Szegény nők, csak addig érdeklődnének míg meg nem szólal. -fintorogtam

Kicsit mérges voltam Billyre is amiért nem lökte le magáról Tina kezét.

-Ne mond ezt! -megtolt Tina és majdnem megint elestem
-Én élek vele! Ismerem, és elviselhetetlen! -összefontam magam előtt a karjaimat

Tina tett magasról arra amit mondtam mikor maga Billy Hargrove előtt ácsoroghatott.

-Nem lenne kedved elmenni valamikor az autós moziba? -csavargatta a haját a nő
-Ne haragudj Tina, de ez az elviselhetetlen picsa rám lett bízva, a húgával együtt, egész hétre. -forgatta drámaian a szemeit rám -Talán máskor.

Talán máskor???

-Nagylány, tud magára vigyázni! Majd babysitterkedik! -Tina nem volt rest simogatni Billy felsőtestét, ami az ing alatt szabad volt

Hargrove a nő kezeire nézett önelégülten, majd rám -Mit gondolsz Alexa?

Olyan erősen haraptam meg a számat amennyire csak tudtam, hogy ne kiabáljam le mindkettejüket.

-Nekem mindegy, holnap meg lehetnél akár te is a gyerekcsősz, mikor én megyek randizni! -megvontam a vállam

Tudtam, hogy ez az amivel felbosszanthatom, nem is kell többet mondanom.

Billy azon nyomban letolta magáról Tina kezeit -Ne haragudj Tina, de a végén még felcsinálja valaki, ha nem tartom rajta a szemem, míg a szüleink távol vannak!

Igazából az a valaki maximum ő lenne, ezt mindketten tudtuk, és bármennyire is színészkedtünk Tina előtt, a féltékenységet nehezen tudtuk elrejteni.

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now