Reggel egy kis cetli és pénz várt a konyhaasztalon.
"Boldog Születésnapot, vegyél valami szépet."
Nem terveztem semmi "szépet" venni, egyszerűen csak a többi mellé teszem az összeget, később jól fog jönni.
-Isten éltessen! -kiabálta Max kilépve a szobájából
-Köszönöm. -kitártam a karomHatalmas ölelést adott és úgy éreztem, hogy emiatt a napom is szebben indult.
-Csináljunk valamit délután! -vigyorogva húzódott el
Billy abban a pillanatban lépett ki a fürdőből, parfüm felhőben illatozva, tökéletes hajjal.
-Billy! Elmegyünk délután a görkori pályára? -Max elé ugrott, szinte elállva a fiatal férfi útját
-Nem vagyok a taxisod szaros! -fintorgott erősen
-Nem, nem! Te is bejönnél! Légyszi! -imádkozást imitált a kamasz ártatlan szemekkel-Ma van Alexa szülinapja!Billy ekkor rám pillantott, ácsorogtam az asztal mellett és megvontam a vállam, jelezve, hogy nem nagy dolog.
-Ma? -megemelte a szemöldökét-Legyen. -újra Maxre pillantott-Tudom, hogy csak fuvar kell meg pénz! -fintorogva tolta félre a lányt-De ma kivételt teszek szaros, mert semmi pénzért sem hagynám ki, hogy lenyomjalak! -elindult a nappali felé, elsétálva mellettem
-Az két éve volt és hagytalak! -kiabálta utána Maxine, majd felém fordult-Azt hiszi, hogy egy alkalom miatt újra legyőzhet! Gyorsabb vagyok! -felelte büszkénNos én nem tudtam, hogy vannak eféle közös élményeik is, ezt nagyon aranyosnak tartottam. Viszont én nem tudok görkorcsolyázni.
Elindultam Max oldalán a kijárat felé.
-Én nem, nem tudok. -motyogtam halkan, de nem elég halkan
-Alexa, te nem tudsz görkorcsolyázni? -Billy hangosan felnevetett, miközben rágyújtott a camaro mellett
-Nem. -ráztam a fejem
-Nem lep meg. -sóhajtozott Max-Mindegy, majd megtanítalak!Billy jókat nevetett, miközben úgy nézett rám mintha két fejem lenne.
Lassan a kocsihoz értem, Max bemászott a hátsóülésre és én is készültem helyet foglalni.-Vigyázok rá, hogy ne szegd a nyakad! -bólintott Hargrove
Őszintének tűnt, bólintottam egyet.
Végülis, miért ne?
Pont olyan lesz mint három testvér, akik jól érzik magukat. Émelyegtem is a gondolattól...
Vasárnap még szabadnapot terveztem mára, hisz Billy megkért, de tegnap lezártuk a dolgot ami köztünk volt, így muszáj volt a lehető legnormálisabban viselkednem.Tina betartotta a szavát és a kezembe nyomta érkezéskor a fogamzásgátlót, nem akartam elmondani, hogy már szükségtelen a dolog.
Elmagyarázta, hogyan is szedjem, elég bénán éreztem magam, hogy ez az alig 18 éves lány gyakorlottabb és tapasztaltabb mint én.
Nekem csak édesapám volt, aki bizony szegény nem beszélgetett velem ilyenről.
Alap dolgokkal felvilágosított, de ő kínosabban érezte magát eközben mint én, szóval sosem faggattam túlzottan.
Anya meg úgy képzelte fejben míg velünk élt, hogy az esküvőig őrzöm az ártatlanságom.Nem mondtam el Tinának, hogy születésnapom van hiszen amekkora primadonna, biztosan kitalált volna valamit.
Így sem tudtam, hogy az a görkorcsolyás kis kaland, hogyan fog elsülni.
Nem szerettem a születésnapjaimat.
Anya és apa, pont a 18-ik születésnapomon váltak el hivatalosan, és édesapám betegsége egy évvel később a születésnapomon újult ki.
Nem volt túl sok hangulatom ünnepelni, mikor semmi jó emlékem nincs. Talán egyetlen, az mikor apa és anya már nem éltek együtt és megosztott felügyelettel vigyáztak rám és Maxre, pontosan a 16-ik születésnapomon, megvette nekem életem első autóját. Pont egy apás hétre esett a nap, életem legszebb pár napja volt, hisz apa és Max folyton mellettem ültek az autómban.
A drága édesapám biztosra ment, hogy jól megtanuljak vezetni.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...