Billynek kiment az álom a szeméből amint leparkolt Tommy háza előtt.
Az ingjét be sem gombolta a nagy sietségben, amit csak akkor vett észre mikor az a kis kurva Hailey csókot dobott felé, mikor elsétált mellette.Picsa.
Úgy en bloc elege volt az összes nőneműből mára.
Susan kezdte a sort, utána Max majd Alexa fejezi ezt be.
Szuper.Belépett a házba, mindenki részeg volt, Billy más helyzetben egy lenne közülük, de most csak arra tudott koncentrálni, hogy megkeresse Mayfieldet.
Pásztázta a tömeget, persze őt előbb kiszúrták az ismerősei, egyik hülye ugrott elé a másik után.
Nem győzte lerázni őket.
Még ez a picsa Gina is oda lépett és éppen csak nem térdelt le elé.
Billy mély levegőt vett és eltolta a lányt, kereste a tekintetével azt a nőt akit bizony ma este kinyír.-Andy! -megpillantotta haverját
A srác bárgyú vigyorral botladozva indult meg Billy felé.
-Hol van? -egy cigit tett a szájába Billy, érezte, hogy valaki megfogta a kezét. Oldalra pillantott, Holly volt az, egy pillanatra nem hitt a szemének majdnem elnevette magát, ez volt a templomos csaj.
Jesszus.
Na de most nem a röhögés ideje volt, hanem a gyilkolásé, eltolta magától a lányt.
Ezek ma mind olyanok mint a legyek? Mi a szar van?
-A kertben van! -mutatott előre Andy
Billy se szó se beszéd elindult buldózer módjára.
-Húzz már innen! -lazán fellökte az egyik srácot aki az útban volt. Nem volt hangulata a részeg idiótákhoz, mikor fél órája meg az igazak álmát aludta. Most meg itt van Hagan bulijában és próbálja előkeríteni a gyereke anyját, mint valami kibaszott bújócska közben. Végre kiért a kertbe, a teraszon megállt és körbepillantott.
-Billy! -kiabálta Tommy haverja felé és sietve oda is lépkedett
Hargrove beleszívott a cigijébe, bámulta Tommyt aki egy évszázad után elé is állt.
-Hol van? -kifújta a dohányfüstöt
-Bement a mosdóba! Figyeltem rá! -vigyorgott Hagan, Billynek nem volt hangulata vigyorogni
-Mhm. -hátrapillantott a férfi majd haverjára nézett-Mi a szart keres itt?
-Harringtonhoz jött! Ellátta a sebeit! Volt egy kis verekedés, tudod, hogy megy ez. -rágyújtott Tommy, Billy állkapcsa megfeszült, oh Steve kibaszott Harrington halott vagy -Carverrel mentek egymásnak. Jason elment, Stevet meg az a leszbi csaj vitte ki a kocsijához.
-Robin. -beleszívott a cigijébe Billy. Próbálta fejben összerakni a képet. Carver és Harrington verekedtek, oké. Nyírták volna ki egymást...nem igazán állt össze a dolog, hogy Alexa mégis mikor és hogyan került ide, de a legégetőbb kérdés a miért volt.
-Itt is van! -kiabálta Tommy Billy háta mögé bámulvaHargrove megfordult, megpillantotta az ő drágáját akinek a tekintetére kiült a félelem.
-Édesem, elalszom és te máris lelépsz? Igazi Mayfield vagy! -gúnyolódott Hargrove és beleszívott a cigijébe. Végig nézett a nőn, egy fehér kis ruhát viselt, a haja copfba volt fogva, pontosan úgy nézett ki mint egy angyal. Csakhogy az angyalok nem szöknek ki késő este egy másik férfi miatt.
Billy, Tommyra pillantott jelezte a tekintetével, hogy lépjen le. Hagan szó nélkül be is sétált a házba.
Visszafordította az arcát Mayfield felé.-Nem akarsz elmondani valamit? Tudod mielőtt kitekerem a nyakad? -unottan nézett a nőre, aki kinyitotta a száját majd becsukta. -Szavak, Alexa! Szavak! -kivette a szájából a cigarettát és eldobta majd azzal a lendülettel meg is markolta Alexandra felkarját, magához rántotta a nőt aki egy apró fájdalmas sóhajjal adta Billy tudtára, hogy fáj neki. -Mi a szart csinálsz itt? -fogait összeszorítva suttogott a nőhöz hajolva
-Mérges leszel. -lesütötte a szemét Mayfield
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...