Este

624 30 6
                                    

A bár felé tartva Carolineról beszélgettünk.
Billy mindenfélét kérdezett, meg is lepett hiszen sosem volt egy szószátyár típus, de úgy tűnt ha a kislányáról van szó, akkor bizony megered a nyelve.
Édesnek tartottam, hogy ennyire érdeklődik.
Mi a kedvenc színe? Étele? Mikor tanult meg járni? Mi volt az első szava?

-Mama? -grimaszolt Hargrove miközben leparkolt
-Uhum. Sue néni vigyázott rá, én egy vizsgán voltam mikor kimondta, hogy mama. -sóhajtottam és kicsatoltam magamon a biztonsági övet

Kinyitottam a camaro ajtaját és kiszálltam, simogatta a csupasz lábaimat a késő esti tavaszi szellő.
Lehunytam a szemem egy pillanatra, hiszen fel kellett dolgoznom, hogy éppen Billy Hargroveal készülök iszogatni egy bárban.
Legutóbb akkor tettünk ilyet, mikor Shirleyben voltunk négy éve.
Sosem feledtem el azt az estét, életem legboldogabb időszaka volt.

Kinyitottam a szemem és követtem a tekintetemmel Billyt, amint a bár bejárata felé sétált.
Kinyitotta annak ajtaját és bámult felém, ezt jelnek vettem és megindultam.

-Köszönöm. -motyogtam miközben elsétáltam mellette

Meglepett, hogy kinyitotta nekem az ajtót, inkább összezavart. Billy Hargrove nem ilyen, régen rám is csapta ha olyan kedve volt.

-Billy! -biccentett felé egy srác, látásból ismertem
A középiskolában ő is a kosárcsapat tagja volt ahogyan Hargrove is.

Furcsán éreztem magam, hiszen úgy hittem mindenki engem néz.
Szinte körbeöleltem saját magam és dörzsölgetni kezdtem a felkarom önnyugtatásképp.
Sosem szerettem a középpontban lenni, Hawkins kicsi ezért mindenki tudta ki is vagyok én.
Nem mertek a méregetésen kívül mást tenni, hiszen Hargrovenak híre volt errefelé. Senki sem akart konfrontálódni vele, legalábbis azok nem akiknek kedves volt az életük és nem akarták betört orral zárni az estét.

-Én inkább máshová mennék. Itt sokan vannak. -suttogtam Billynek a pult mellett állva

Kissé oldalra hajolt, hogy hallja a halk motyogásom amit a zene majdnem teljesen elnyomott.

-Mayfield többé már nincs miért elbújnod. Rohadtul élvezni fogod az estét. -megfogta hátul a nyakamat és megszorította azt

Egy halk "au" hagyta el a számat emiatt.
Elnevette magát és levette rólam a kezét.

Rendelt két kör italt, nézegettem is a vodkát mert én egy sörtől is majdnem lerészegedtem a minap.

-Meg kell inni Alexa. -a kezembe nyomta a feles poharat vigyorogva

Biccentettem és lehunytam a szemem, erős undor kíséretében meg is ittam, de amint letettem a pultra az üres poharat, már a következőt adta a kezembe.
Az erős alkoholtól szinte bekönnyezett a szemem, Hargrovera néztem kétségbeesve.

-Ellazít! -bólintott

Bizonytalanul a számhoz emeltem a vodkát és gyorsan megittam azt.
Ezúttal öklendeztem is egy sort amin halkan elnevette magát.
Egy cigarettát emelt a szájához és jelezte a pultosnak, hogy kér még két kört, de azt már az asztalhoz.

El is indult se szó se beszéd az egyik fal melletti üres helyhez.
Sóhajtozva követtem, bosszantott, hogy nem nyitja ki a száját és szól, hogy üljünk le.

-Ne mond, hogy nem jártál néha szórakozni! -mutatott rám

Leültem vele szemben és halványan megráztam a fejem.
Nem jártam bulizni a négy év alatt.
A diplomaosztóm után, pár csoporttársammal beültünk egy pubba és éjfélre már otthon is voltam Carolineal. Egyetlen egy koktélt ittam meg félig és ennyiben ki is merült az ünneplésem.

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now