Szerencsére nem hallottam a sikolyokat az éjszaka folyamán, csak azt, hogy kora hajnalban bevágta az ajtaját, annyira, hogy az enyém is belerezgett.
Az meg csak hab volt a tortán, hogy egésznap nem láttam.
Furcsa volt Neil, anya és Max társaságában reggelizni.
Próbáltam figyelni mindenre, megismerni a napi rutinjukat és alkalmazkodni. Nem akartam Neilel is konfrontálódni, elég fejfájást okoz a fia.Mikor anyámék elmentek bevásárolni én nekiálltam készülődni.
A fürdőben nézegettem a végeredményt, hiszen ez lehet egy randi lesz.
Pironkodtam is egy sort a felismerésen.
Max azt mondta Harrington jó party, és ha ő is így gondolja akkor az igaz lehet.Nem akartam túlöltözni, de alul sem.
Egy szűk fehér crop topot, egy fekete nadrágot és dzsekit választottam. Kiemelte az alakom, de nem volt túl sok.
Tegnap egy bő garbóban és egy legginesben látott, ezért szerettem volna ma kicsit csinosabb lenni.Izgatottan fésültem át a hajam mikor dörömbölni kezdtek az ajtón.
-Egy perc! -kiszóltam
-Jézusom mennyi időbe telik összekaparnod magad? Már két órája bent vagy Mayfield! Ha nem nyitod ki, bemegyek!Hallottam, hogy ráüt az ajtóra, sóhajtottam egy nagyot és letettem a fésűt.
Kinyitottam az ajtót, de mikor kiakartam sétálni beállt elé.-Most mi a franc van? -felnéztem rá
Sajnos lassabban mint terveztem, félmeztelen volt, csak egy rövidnadrágot viselt, úgy tűnt nemrég kelt fel.
Erősen rágózott, azt hittem, hogy a szájából a fejemre fog esni.-Nem. -rázta a fejét
-Mit nem? -hátra léptem egyet, túl közel volt
-Nem sikerült. -belépett mellém -Nem nézel ki jobban, kár, pedig mennyit erőlködtél.Lehunytam egy percre a szemem, megakartam ütni, úgy igazán, behúzni neki egy isteneset.
Persze kétszer akkora mint én, ezért nem tettem.-Végig nézed? -megemelte a szemöldökét
A nadrágja elejéhez ért, pisilni készülhetett.
Kinyitottam a számat, de semmi sem jutott eszembe ezért be is csuktam.
Ezután sietve kisétáltam a fürdőből.-Max elmegyek! -kiabáltam a húgomnak
-Rendben! -a szobájából szólt visszaAzzal a lendülettel ki is viharzottam.
Mosolyogni kezdtem a fekete bmw-t látván, Steve ki is szállt és mielőtt oda érhettem volna, lovagiasan kinyitotta nekem az ajtót.-Csinos vagy. -félmosolyra húzódott a szája
Kapd be Hargrove! Ez volt az első gondolatom ezt hallva.
-Köszönöm, te is jól nézel ki. -beültem az autóba
Mint tegnap, most is elkönyveltem, hogy kellemesen érzem magam a közelében.
__________________
Miután Billy letusolt és kilépett a fürdőből látta, hogy Alexa szobájának az ajtaja nyitva van, de a nő nincs bent. A nappaliba pillantott, ott sem látta Mayfieldet.
-Max! -kiabálta a lány nevét
-Mi az? Jézusom.
-Hé! -figyelmeztetve mondta, és ekkor Maxine kilépett a szobájából
-Hol van a nővéred? -bámulta a kamaszt üveges tekintettel
-Nem tudom. -megvonta a vállát
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...