Vészesen közeledett a napja az utazásomnak Kaliforniába.
Izgatott voltam, hogy újra vissza mehetek, de egy kis részem szomorú volt mert hiányozni fog Hargrove.
Ő Floridába utazik holnap, és négy teljes napon át ott lesz, mire visszaér én már Kaliforniában leszek.
Az utóbbi kettő hétben minden áldott este egymás szobájában időztünk, egyetlen egy éjszakát sem hagytunk ki.Büszkén nézegettem a kazettát a kezemben, megfogtam és ráfirkantottam, hogy Billynek.
Így legalább, míg távol leszünk egymástól sem fog elfelejteni.
Kuncogtam is egy sort, hiszen a kedvenc zenéimmel kínzom majd a távolból is, és pár mondattal. Reméltem ha meghallgatja majd akkor boldog lesz és nem fogja túl nyálasnak titulálni.
Betettem egy kis dobozba és kisétáltam a szobámból.
Anya és Neil a teraszon kávéztak, gyorsan benyitottam Billyhez.-Szia! -behajtottam magam mögött az ajtót
Éppen a sporttáskájába pakolt, hiszen korán reggel indul.
-Alexa! -mosolyogva lépett felém és fogta tenyere közé az arcomat
Kuncogtam egy sort, hiszen két órája csókolt meg legutóbb a folyosón mikor senki sem látta.
-Ez, ez itt ajándék, az útra! Csakhogy ne felejtsd el a hangom és az ízlésem! -a kezébe nyomtam a kis dobozt
Értetlenkedve pillantott rám, kiakarta nyitni, de én rátettem a kezem a tetejére. -A-A nem most! Majd Floridában! -vigyorogtam-Ügyesen!-nyomtam egy puszit az arcára és megfordultam
-Hé. -megfogta a felkarom-Hová sietsz?
-Anyáék bármikor bejöhetnek a teraszról. -mosolyogva fordultam vissza felé
-Este? -a derekamra tette a kezét
-Nem lehet, tudod, hogy itt alszik Max barátnője. -sóhajtoztam és a mellkasára hajtottam a fejem
-Majd halk leszel. -megpuszilta a homlokomUtáltam magam amiért bólogattam mindenre amit kiejtett a száján.
-Jó kislány. -öntelten mosolyogott és adott egy apró puszit a számra majd elengedett
Gyorsan visszaléptem a szobámba, amint behajtottam az ajtót, Neil és anyám pont abban a pillanatban jöttek be a teraszról.
Veszélyes játékot űzünk Billyvel kétség sem fér hozzá.A vacsora asztalnál Max barátnője csendben ücsörgött, nem volt túl beszédes, de nagyon aranyosnak tűnt.
Neil előadta a tökéletes "apát" amitől felfordult a gyomrom.
Billy érdektelenül evett, anyám meg mindenen harsányan nevetett ami elhagyta a férje száját.A lányok a nappaliban tértek nyugovóra, hiszen Neil annyira jó arc, hogy ezt is megengedi. Persze ez csak színjáték volt, hogy El majd Hoppernek elmondhassa, a Hargrove család mennyire kedves.
Elmosogattam az utolsó tányért is, és anya miközben a csepegtetőbe tette őket mindenféléről magyarázott.
Nem igazán figyeltem, mert valami miatt napok óta rosszul voltam.
Gyengébb lettem és hányingerem volt mindentől.-Lefekszem anya.
Anya megsimogatta a hátam és adott az arcomra egy puszit, azon nyomban bementem a szobámba és az ágyamba dőltem.
Itt már nem volt hányingerem, furcsálltam is, hogy csak az ételek szaga váltja ki belőlem a rosszullétet. Mindegy, voltam már beteg, nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget.Bámultam az éjjeliszekrényemen lévő órát, Billy ilyenkor már fél órája nálam van, de most még sehol sem volt.
Lehunytam a szemem, és hátradőltem az ágyamban, abban a pillanatban ki is nyílt az ajtóm.Elmosolyodtam és azon nyomban le is kaptam magamról a pólómat, amiben aludni készültem.
Az elmúlt pár napban az addiginál is sokkal többet járt a fejemben a szex, csak levegőt vett Hargrove és én beleremegtem.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...