Lassan elhúzódott tőlem és előre pillantott, nézte a lemenő napot.
-Nem olyan mint a tengerparton, de ez se rossz. -a szájához emelt egy cigarettát. Szinte csodálattal kémlelte a tájat, biztosra vettem, hogy Kaliforniáról ábrándozik.Körbenéztem és leültem a földre, nem érdekelt ha koszos leszek. Bámultam a naplementét, igaza volt tényleg nem rossz, sőt nagyon szép volt ahogyan a fák mögé bújik a nap.
Lepillantott rám, sóhajtott egy nagyot és ő is leült. Megmosolyogtam, hogy így tett, izgatottá váltam amiért összeértek a vállaink.
-Rohadtul betépnék. -nyújtotta felém a cigarettáját, kivettem a kezéből és beleszívtam.
Kuncogni kezdtem a hirtelen jött gondolatat hallva. -Én is. -megvontam a vállam, ekkor rám pillantott döbbenten majd elmosolyodott
-Mit hallok Mayfield?
-Beakarok tépni. -bólogatni kezdtem és meredtem magam elé. Igen ezt akartam, elfelejteni minden szart legalább pár órára. Tegnap este majdnem megerőszakoltak, most meg kijelentette Hargrove, hogy el fog költözni tőlünk.
-Hát akkor betépünk, mint a felelősségteljes szülök! -kivette a cigit a kezemből röhögve
-Nem Caroline előtt csináljuk. -ezzel inkább magam nyugtattam. Sosem éltem drogokkal és egy sörtől is kikészülök, ezért most, hogy a kislányunk nagyszerűen érzi magát a kiránduláson anyáékkal, gondoltam én is kicsit ellazulhatnék.Hirtelen felállt és a szájába tette a cigarettáját, majd felhúzott engem is. Átkarolta a vállam és a camarohoz vezetett.
A bal kezében lévő cigarettát szinte a számba tette. -Meglátogatjuk Munson barátunkat. Mit szólsz?
-Nagyszerű ötlet! -vigyorogva szívtam bele a cigarettájábaA camaroban hangosan szólt a zene.
Alice Cooper-Poison című dala dübörgött."I wanna love you but I better not touch (don't touch)
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it too much (too much)
I wanna taste you but your lips are venomous poison
You're poison, running through my veins
You're poison
I don't want to break these chains
Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet"A lehúzott ablak miatt a kora esti tavaszi szellő simogatta a bőrömet, és csak hallgattam a zenét miközben Munsonhoz tartottunk.
A zenében pontosan elhangzottak amiket éreztem.
Billyre pillantottam, vajon neki is feltűnt ez a dalszöveg? Vajon direkt ezt a számot választotta? Vagy csak véletlenszerűen következett pont ez?Összetalálkozott a tekintetünk, észrevette, hogy bámulom.
A francba...
Elfordítottam az arcomat és babráltam a ruhám alját zavaromban.
A csupasz combomon éreztem a tenyerét, megsimogatta azt, az egész egy pillanat volt, nem is fordultam felé, mert elmosolyodtam.
Jó érzés volt, leírhatatlanul jó.
Szikrákat éreztem a levegőben, ezernyi szikrát....Mindig azt mondogatta, hogy törékeny vagyok, és valóban mellette tényleg az voltam.
Bármelyik testrészem elveszett a tenyerében és ezt szerettem.
Igazából sosem akartam mást érezni a bőrömön többé.Meglepett, hogy Eddie már nem a lakókocsi parkban élt, egy kis takaros ház elé parkolt Billy.
Egész helyes környéken, tényleg jól mehet a vállalkozásuk.Szinte egyszerre szálltunk ki az autóból. Billy megvárta míg mellé érek.
A bejárat felé lépkedtünk csendben, hozzám ért a karja séta közben, úgy tettem mintha nem érezném a szikrákat emiatt.
Még csak kopognia sem kellett Hargrovenak, már nyílt is az ajtó. Biztosan hallotta Munson a camaro hangját.
Szokásos hatalmas mosollyal az arcán üdvözölt minket.
Kicsit meglepte, hogy ott ácsorgok én is, de gyorsan betessékelt minket.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...