Riválisok

485 30 4
                                    

Susan tudta jól, hogy Billy és Steve nem jönnek ki, hiszen mikor Billy anno középiskolában behúzott egyet Harringtonnak, akkor őt hívták fel.
Neil aznap sokáig dolgozott, ezért a nő ment be az iskolába az igazgatóval beszélni.

Susannak a fejében élt egy kép Billyről, végig nézte ahogyan férfivé cseperedik és nem olyanná amilyennek ő szerette volna.
Mikor összeházasodott Neil-el, minden csodásan alakult az első pár hónapban.
A férfi a tenyerén hordozta, sajnos egy idő után kezdődtek a hangulatingadozások, nem, nem tudta elrejteni Neil az igazi énét sokáig.
Nem bántotta Susant vagy Maxet évekig, viszont a 14 éves fiát folyamatosan.
Susan az első időszakban próbálta jelezni a férjének, hogy ez nem helyes, majd látta a saját szemével, hogy Billy mennyire kezelhetetlen.
A nő szerelmes volt, amit Neil mondott az számára helyes volt.
Az idősebb Hargrove állította, hogy a fia megérdemli, hiszen nehezen kezelhető.
Egyikük sem látta be, hogy a viselkedése mögött pont a bántalmazás és az elhagyatottság bújik meg.
Billy egyre több balhéba keveredett, folyamatosan verekedett, ahogy cseperedett bulizni kezdett és még Susan egyik munkatársnőjét is ágyba vitte, alig 17 évesen...
Susan nem látott mást csak egy problémás kamaszt, aki mintha csak direkt keltené a feszültséget.

Mikor Alexa hozzájuk költözött a nő reménykedett abban, hogy végre egy boldog családként élhetnek.
Ehelyett azt vette észre, hogy a lánya és mostohafia furcsán pillantanak egymásra.
Először elhessegette a gondolatot, úgy vélte csak paranoiás.
Mikor egyik este vacsora közben észrevette, hogy a fiatalok karja összeért az asztal alatt, Susan világa összeomlott.
Billy magával rántja az ő lányát, ezt nem engedhette. Aznap este beszélt Billyvel, aznap este nem tudott elaludni.
Rettegett, hogy a lánya az ő sorsára jut.
Most, hogy újra velük él Alexandra, Susan nem tudta elviselni annak gondolatát, hogy a lánya és a nevelt fia egy párt alkossanak.
Egyszerűen nem tudta elfogadni a dolgot.
Billy korábban mindig más, más lányokkal időzött. Ivott, bulizott, és Susan biztosra vette, hogy rosszabbakat is tesz a fiú.
Változott Hargrove valamennyit, de nem eleget, közel sem annyit, hogy elég jó legyen.
Még mindig benne volt az a dolog ami nem tetszett a nőnek, az a megzabolázhatatlanság.
Ki tudja mikor unja meg Alexát és hagyja ott összetörve?
Nem egyszer nézte végig a zokogó lányokat az ajtóban könyörögve Billynek, aki magasról tett rájuk.
Susan rengetegszer volt fültanúja annak, ahogyan Billy kezelte a dolgot, magasról tett azok érzéseire miután megkapta őket.
Mindent elakart követni, hogy ezt a lányának ne kelljen megtapasztalnia.

Kiakarta hozni Billyt a sodrából, elakarta érni, hogy Alexa lássa milyen is William Hargrove teljes valójában.

______________________

Reszketve siettem ki a fürdőszobából, nem tudtam mi történhetett pár perc alatt.
Lefagyva álltam a konyha végében.
Anyára néztem majd Billyre.
Rettenetes érzés látni, hogy az a nő aki életet adott nekem, és az a férfi akit szeretek, gyűlölik egymást.

-Billy? -elcsuklott a hangom

Egyetlen centire állt anyától, egyetlen egy centire.
A hangomra rám pillantott anya, de Billy nem.

-Beszélj Susan. Ismételd el amit nekem is mondtál! -lehajolt anyámhoz, pontosan úgy mintha bármelyik percben megüthetné

Megijedtem, átléptem a szilánkokat, nem tudtam mi tört össze, de nem is érdekelt, csak közéjük akartam állni.

-Jobbat érdemelnek nálad! Jobbat! -anya megemelte a hangját és kihúzta magát.
Provokálta Billyt, és nekem ez nem tetszett.
Ha teljesen elveszíti Hargrove az önkontrollt, anyám biztosan farkast kiált és tényleg eléri, hogy ne lehessen a közelemben.
-Anya ne! -ráztam a fejem, bele is léptem valamibe, de ez érdekelt a legkevésbé
-Látod ezt? Nézd meg! Ő kell neked? Milyen életed lesz mellette? Idő kérdése, hogy neked forduljon! Megakarod várni? -anya kiabálni kezdett és felém fordult

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now