Melinda

987 33 1
                                    

Tina belém karolt és mindvégig így sétáltunk végig a bulizó tömegen.

Tommy megemelte a poharát mikor észrevett minket, Tina meg kacsintott egyet.
Ő jobban tolerálta a hülyéket mint én, be is vettük magunkat az egyik asztal elé ahol az alkohol volt felsorakoztatva.
Ő is és én is csak inni akartunk.
Pásztázni kezdte a tömeget majd csalódottan emelte a szájához a poharat.
Tudtam, hogy kit is keres, de én örültem, hogy nincs jelen.

Szerencsére Tommy nem holmi puncsot tett a vendégeknek ki, hanem tömény alkoholt, ami gyorsan a fejünkbe szállt.
Meglepően jól éreztük magunkat Tinával.
Ittunk, dohányoztunk és táncoltunk egymásba karolva.
Egy kicsit furcsállottam, hogy Billy nincs jelen, hiszen állítólag minden buliban ott van.
Az, hogy pont a legjobb haverjáét hagyná ki nem vall rá.

Mikor Tinával a sarokba álltunk dohányozni, közelebb hajolt. -Melindával van! Folyton azzal a kis kurvával lóg mostanában! -forgatta a szemét-Nem vitte haza?
-Nem tudok róla. -megvontam a vállam
-Uh Jason ide jön.-vigyorogni kezdett Tina, majd sarkon fordult

Ott hagyott mert azt hitte Carverrel akarok lenni.
Jason természetesen a kosárcsapat kabátjában volt, és tényleg olyan mint egy elbaszott Ken baba, ahogyan Billy hívja.

Megállt előttem és kivette a cigit a kezemből majd beleszívott. -Nem hívtál fel, pedig vártam. -vigyorgott és visszaadta a cigit
-Azt mondtad, hogy szex közben rád gondolok! Minek hívnék fel egy hazug egoista faszt? -bedobtam a cigarettát a mellettem lévő vázába
-Csak poénkodtam! De azért jó lenne ha igaz lenne. -megfogta a hajam és a vállam mögé igazította
-Rohadtul nem volt vicces! Kiábrándítóan viselkedsz Jason! -fintorogtam
-Jóvá tehetem. -megvonta a vállát -Hallottam, hogy nincs autód. -a vállamat kezdte körkörösen simogatni -Nos én meglephetlek egyel. Nem kell cserébe semmi, csak a bocsánatod, és talán egy újabb vacsora. Ígérem ezúttal nem fogsz csalódni. -kacsintott

Megint kacsintott, mint aki tikkel...

-Bármit kérhetsz tőlem, és én minden kívánságodat teljesíteni fogom. -az arcomhoz hajolt és megpuszilta azt -Csak hívj fel ha átgondoltad.

Ezután hátat fordított és eltűnt a tömegben.
Egy percig csak lefagyva ácsorogtam, mégis mi a franc volt ez? Minek venne nekem autót? Mi a szar baja van? Mit akar tőlem? Szexet ez nyilvánvaló, dehogy ez megér neki egy autót is?
Abszurd volt, hisz Billy a szex után szinte hozzám sem szólt, Jason meg fűt fát ígér.
Vöröslött is az arcom mikor eszembe jutott, hogy a magáévá tett, furcsa érzés járt át emiatt, szinte libabőrös lettem egyszerre és melegem is lett.

Ki kell vernem a fejemből, elkezdtem Tinát keresni a tekintetemmel, de valami sráccal beszélgetett pironkodva, megunhatta, hogy Billy rá sem hederít és jelen sincs.
Nem akartam elrontani a szórakozását, ezért elindultam az asztalhoz és inni kezdtem magányomban.
Steve és Robin sem volt jelen, hogyan is lettek volna? Hisz ez Tommy Hagan bulija, akit ki nem állhatnak.
Tinán tartottam a szemem, de egy idő után eltűntek a sráccal, kézen fogva andalogtak fel az emeletre. Reméltem, hogy a fiú elfeledteti vele Hargroveot.

Tommy megtalált magának, és mellém is húzódott.

-Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de szerintem eleget ittál. -vigyorogva nyújtott felém egy szál cigarettát

Valóban berúgtam, éreztem én is.
Elvettem a cigit és beleszívtam.

-Ne aggódj, nem mászik rád senki! Figyelek! -vigyorgott büszkén

Úgy tűnt beteges testőr komplexusa lehet, hiszen ha Billy nincs a közelben akkor rajtam lóg.
Nem nyomult, meglepően normálisan viselkedett, még a levegőre is kikísért és szóval tartott míg én ücsörögtem a lépcsőn előre hajtott fejjel.
Hirtelen felugrottam. -Ez, ez az én számom! -vigyorogni kezdtem és elindultam be a nappaliba

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now