Aku mula tersedar dari tidur aku. Aku melihat sekeliling dan aku baru teringat yang aku baru lepas dirogol oleh haikal di dalam rumah ini. Aku menangis kenang dengan nasib aku. Haikal memang sial aku cuba untuk bangun dari katil. Aku merasa bahagian punggung ku sangat sakit aku merasa ada cecair yang keluar dari lubang punggung ku. Jangan cakap haikal mengeluarkan sperma dia di dalam.aku cuba untuk bangun dari katil tapi aku melihat haikal yang telah sedar dan sedang melihat diri ku. " you okay ke sorry kalau I kasar sangat tadi" haikal cuba untuk membantu aku bangun tapi aku menepis tangan haikal dengan kasar " jangan sentuh aku la perogol. Kau buat aku makin benci dekat kau " kata ku, aku mula mengutip kesemua pakainku yang bertaburan di lantai bilik dan aku terus menuju ke bilik air. Aku menatap kecermin bilik air tersebut aku melihat banyak love bite yang ditinggalkan oleh haikal "fuckkkk" aku menjerit sekuat hati aku dan mula menangis. Aku dengar ketukkan di luar pintu bilik air. " sayang are you okay? Sayang please open the door" aku tidak layan dengan ketukkan haikal. aku memasangkan shower dan aku duduk di atas lantai biar air sho itu mengalir keseluruh badan ku. Aku penat sampai hati haikal buat aku macam ni.
Selepas beberapa minit aku berada di dalam bilik air. Aku melihat ade pakain yang telah siap di sediakan oleh haikal di atas katil. Aku melihat sekeliling bilik tiada kelibat haikal. aku terus mensiap kan diri untuk pulang ke rumah. Aku keluar dari bilik tersebut aku melihat haikal yang tengah menyediakan makan malam. " hi sayang I dah siapkan kita dinner ni" ajak haikal. "aku nak balik" kata ku datar dan terus menuju ke pintu utama rumah ini. Haikal mengejar aku dan tahan aku dari pergi " lepas la!" bentakku kepada haikal. " ok ok but kita makan dulu takkan nak balik dengan perut kosong" ajak haikal dengan lembut aku hanya pasrah sebab perut aku memang tengah lapar last meal aku pagi tadi di café dan tibe-tibe perkara tak diingini berlaku. Haikal menarik tangan aku dengan lembut dan bawa aku di meja makan terdapat nasi goreng yang di masak oleh haikal.
aku hanya termenung dan memandang pada sajian tersebut. " you kenapa tak makan. Jangan risau I tak taruk bende bukan-bukan dalam makanan kita. See?" haikal menegur aku yang sedari tadi hanya termenung dan dia juga meyakinkan yang makanan di masak olehnya selamat. Aku mula menjamah sedikit makanan tersebut. Selepas selesai makan aku bangun dan terus menuju ke sinki untuk membasuh pinggan. " takpe sayang you letak je nanti I yang akan bersihkan" aku hanya menganggukkan kepala dan meletakkan pinggan kotor itu di dalam sinki tersebut. Haikal menyuruhku tunggu di ruang tamu sementara dia bersiap untuk menghantar ku pulang. "jom" haikal mengajak aku. Aku mengikuti kesemua perkataan haikal.
Sepanjang perjalanan pulang ke rumah. Tiada sebarang percakapan sunyi yang ada hanya suara lagu di radio. Kini kami pun tiba di Kawasan perumahanku aku mula ingin keluar dari kereta tapi sebelum tu aku ingin mengatakan sesuatu kepada haikal. " If falling in love with you might be this hurt I hope we never met before haikal. our relationship end here thanks for everything" kata ku. Haikal memelukku selepas mendengar perkataanku " no sayang I takkan lepas kan you no matter what" aku melepaskan pelukkannya. " take care haikal" kata ku dan terus keluar dari kereta.aku baru teringat aku mengetuk tingkap kereta haikal " btw ni barang yang I nak bagi pagi tadi tapi taktau pula jadi lain pagi tu". " sorry" ucap haikal aku tidak membalas. " you ambik la barang ni I ikhlas bagi you" kata haikal lagi.
" no its okay aku nak cuba move on dari kau so dengan bagi balik barang-barang yang kau bagi dulu maybe might help me move on from you". Dan aku pun berlalu pergi
YOU ARE READING
What you waiting for
Teen FictionCerita ni maybe agak membosankan dengan penggunaan bahasa yang aku guna sangat rojak. Jadi ni beberapa petikkan yang korang akan baca dalam buku ni "ingat noah I takkan lepaskan you whats mine always be mine!" - haikal "You always been thingking ab...