Chapter 1

327 4 0
                                    

Chapter 1

' Wakey wakey sayang it's time for wake up. Bangun!!!' alarm telefon aku pun berbunyi. Saja aku guna suara boyfriend aku untuk alarm so that aku akan sentiasa ade semangat untuk hari yang baru. But wait! sekarang pukul berapa. Oh shit I'm fucking late!!! Its already 7.30 Am. I have morning classes. So aku pun mula ambik towel aku and terus pergi ke tandas. Selepas 10 minit aku mandi ye aku mandi sangat lama then aku terus pergi ke almari untuk mengambil baju untuk dipakai harini. Oh yeah aku akan sentiasa organize tempat baju aku so kalau aku lambat sekali pun at least baju aku semua dah siap di gosok and bergantung just tinggal nak pakai je. Okay so aku pun terus turun ke bawah there's no time for me to breakfast because the clock already said 7.50 am. " Son lets breakfast together with us" ajak ayah aku dan mak aku sedang menyediakan sarapan pagi yang sangat la sedap and I was drooling that time but time say otherwise" Sorry yah angah dah lambat nak pergi kelas ni okay bye see you later yah, ma". Dan aku pun mula salam ayah and mak aku sebelum keluar rumah dengan kelam kabut.

" omg mana bas ni" kata aku sendiri. Dan selepas 15 minit bas pun mula datang and ambil penumpang yang lain dan terus ke destinasi yang aku nak tuju. Okay aku actually ade je lesen memandu but I was not confident enough to drive. So I decide to take public transport je at least aku boleh save the environment and dapat kurang kan kesesakkan lalu lintas kat bandar ni tiber. So after 10 minute journey finally I have arrive at my college. So aku pun terus masuk bangunan fakulti and aku Nampak pintu lift mahu tutup. " please hold the door for me" dan aku mula menjerit pada salah sorang yang berada di dalam lift. But suddenly I felt adrenaline rushing through my body lepas aku Nampak siapa yang tahan kan lift tu untuk aku. It's my fucking crush!!! Naim. So aku akan introduce siapa naim and why aku boleh tercrush kat naim.

Okay its happened during orientasi kolej so aku dengan naim was a teammate and that time aku tiada perasaan pun dengan dia but ade satu aktiviti yang buat kan aku tak boleh stop fikirkan dia. Iaitu masa aktiviti hari terakhir kita orang ade tour fakulti but you know our fakulti ade lah building yang sangat tinggi and mempunyai 10 tingkat. So our fasi larang kan kita orang yang junior ni menggunakan lift jadi nak taknak terpaksa la semua orang menggunakan tangga. Disebabkan haritu I don't know why tiba-tiba sahaja rasa passed out and aku terus rebah but luckily yang sambut aku tu naim. And masa tu jugakla tiba-tiba sahaja jantung aku berdegup dengan laju.

What you waiting for Where stories live. Discover now