Chapter 25

32 1 0
                                    

Yes kita orang still tak gerak lagi and haikal masih duduk bahagian belakang memerhatikan aku. Tangan haikal mula merayap dan ingin memegang tangan aku tapi aku menepis. But it doesn't stop him to do it again dia sekali lagi ingin menyentuh aku. " apa ni nak sentuh-sentuh orang" kata aku. " sayang berapa lama lagi kita nak duduk belakang ni I dah lapar teruk ni". Aku memandang dia " I tak suruh pun you duduk belakang you yang nak" balas aku. Lepas beberapa saat perut aku pun berbunyi grrr aduh perut ni time camni la kau nak berbunyi tapi aku lapar hmm. Haikal dah pandang aku sengih-sengih dah. " apa you sengih-sengih" kata aku tak puas hati. " I dengar ade perut orang tu berbunyi la" balas haikal. " you dah la I pun lapar ni jom duduk depan" kata haikal sambil mengusap tangan aku tanda memujuk aku. Dan aku pun termakan dengan pujukkan dia yang tak macam pujuk pun. Aku pun bukak pintu. Bila haikal dah nampak aku pindah kedepan dia pun keluar dan terus duduk di seat bahagian pemandu. but I grab this chance untuk keluar saja test kesabaran dia but his already locked the door. " you nak pergi mana ish" kata haikal yang seakan merajuk. Apa-apa je la kata aku dalam hati. " tadi you nak gerak sangat then why tak gerak lagi". " taktau I rasa macam something missing but I don't know apa tu" balas haikal. " apa yang hilang?" soal aku. " your smile la sayang dari tadi masam je cuba senyum sikit depan future husband you ni"  eeee apahal dia ni mabuk ke. " you ni dah kenapa mabuk ke?" balas aku. " yes I dah mabuk dengan cinta you". " euww apa you ni cringe gila hahahaha"  aku pun gelak dan senyum dengan jawapan dia. Haikal pandang aku tanpa berkelip. " you okay tak ni?" tanya aku sambil melambai ke arah muka haikal. " no I baru lepas tengok angel senyum and gelak. His smile is so beautiful and his laugh like music in my ears" kata haikal. Aku dah mula blushing habis merah muka aku macam tomato. " euwww haikal that is so cringe tiba-tiba nak jadi sweet talker pulak" kenapa eh dengan di ani sah dia tengah mabuk. " you taktau ke I ni memang sweet talker. Kalau orang lain dengar maybe dorang dah cair you tak cair ke?". " tak" balas aku ringkas. Haikal gelak dengan jawapan aku dan dia pun mulakan pemanduan.

What you waiting for Where stories live. Discover now