Selamlar, biz geldik! 🖤
Okurken bolca yorum bırakmayı ve bölümü oylamayı unutmayalım.
Keyifli okumalaaar!#Hükümran hashtagiyle atacağınız tweetleri okuyor olacağım. 👀
Cem Adrian & Şebnem Ferah - İnce Buz Üstünde Yürüyorum
Çağan Şengül & Emre Aydın - YansınHÜKÜMRAN
57
"YANGIN"
Gökyüzü yarılırcasına gürledi ve yalnızca birkaç dakika önce başlayan yağmur bir anda şiddetlendi.
Peş peşe cama vuran damlalar görüş alanımı kapatmıştı, Aybars'ın eve kiminle döndüğünü göremediğim için yağmura sinirlenip cama yumruk atacağım hiç aklıma gelmezdi.
Camı açıp bakmak da bir seçenekti ama onu Gülşah'la yan yana görmeyi gururuma yediremezdim. Bu durum sinirlerimi harap ediyordu. Gülşah iki gündür Aybars'ın evine geliyor ve uzun saatler boyunca gitmek bilmiyordu. Timur bile bu kadar çok kalmazken o neden kalıyordu anlamıyordum. O kadında beni rahatsız eden bir şeyler vardı... Aralarında bir şey olmadığını bilmek bile beni ikna etmiyordu.
Aybars'a benden daha yakın olduğu için ondan nefret ediyordum.
Kartal'la yüzleştiğimiz gecenin üzerinden dört gün geçmişti. O günden sonra Aybars'la bir daha görüşmemiştim. Yalnızca bana verdiği telefonla haberleşiyorduk, bir arada görünüp dikkat çekmemeye çalışıyorduk ve Lorenzo'nun şüpheleneceği durumlardan, mümkün mertebe kaçınıyorduk.
Lorenzo'yla son görüşmemizde tarafımı seçmiştim. Onun yanında olmaya devam edeceğimi söylemiş ve teklifini kabul etmiştim. Benden isteği şeyi yapacak, Aybars'ı bir kez daha sırtından bıçaklayacak, sonra da Dilhan'la birlikte uzaklara gidecektim.
Güvenini kazanabilmiş miydim bilmiyordum ama daha fazla kaybetmemem gerekiyordu. Bir süre daha onun tarafında olacağıma inanması gerekiyordu.
"Artık dayanamıyorum," demiştim dünkü konuşmamız sırasında. "Aybars'ın nefret dolu bakışlarına, Kartal'ın bana iğrenç biriymişim gibi bakmasına, Vural'ın tehditlerine... Onlara dair her şeyi hayatımdan çıkarmak ve Dilhan'la birlikte uzaklara gitmek istiyorum. Ne istiyorsan, ne zaman istiyorsan, yapmaya hazırım."
Yağmur hızını artırırken pencerenin önünden ayrıldım, banyoya geçip kapıyı kilitledim ve banyo dolabının içine sakladığım telefonu çıkarıp Aybars'a mesaj attım.
Berzâh: Bir gelişme var mı?
Olsa da bana söyleyeceğini sanmıyordum. Mustafa Kayhan planı hakkında sadece o gece eve dönerken konuşabilmiştik ama bana planın detaylarından bahsetmemişti. O adamı bulacaktı. Bir zamanlar, Mustafa Kayhan'ı öldürmek isteyecek kadar ona diş bileyen düşmanını... Mustafa'nın ölmediğini, Lorenzo Martini olarak hayatına devam ettiğini söyleyecek ve pimini çektiği bombanın ardından bir köşeye çekilip seyredecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜMRAN
Roman pour Adolescents"Gitmek mi istiyorsun?" diye sordu. "Evet," dedim. "Gözlerime bak," dedi. Baktım. Ve saatler sonra bakışlarında ilk kez, ufacık bir ihtimalle cebelleşen şüpheyi gördüm. "Ben sana her şeyimsin dedim. Ama sen hiçbir şeyimmişsin." Artık yapabilecek hi...