Işıl'ın ağzından:
Bugün günlerden cumartesi olduğu için geç kalkmıştım.Yataktan kalkıp banyoya geçtiğimde üzerimde dün akşam giydiğim elbise olduğunu görünce uyuyup hiç uyanmadığımı anladım.
Üstümdeki elbiseyi çıkartıp yere attıktan sonra banyoya girip duş alıp çıktım.
Rüzgar ile buluşacağım için yine elbise giyinecektim.
Elbiseleri babam yurt dışından aldırttığı için giyindiğim elbiseler Türkiye'de yoktu.
Gözüme kelebekli pembe bir elbise çarptığında çıkartıp üzerimde tuttum.
Kesinlikle bunu giyinecektim.
Elbiseye uyumlu ayakkabı ve çanta ayarladıktan sonra boynumu ve kulağımı boş bıraktıktan sonra odamdan çıkıp aşağıya indim.İner inmez çalan kapıdan Özgür'ün geldiğini anlayıp koşa koşa kapıyı açtıktan sonra boynuna atlayarak sarıldım.
Sarılışıma karşılık verip yanağımı öpüp geri çekildikten sonra arabaya binip sinema izlemeye gidecektik.
Ondan sonra yemek yiyip tekrar gezecektik.
Sinemaya gidip istediğimiz filmi izledikten sonra özgür beni yemek yemeye götürüyordu.
Özgün restoranın önünde durunca özgüre baktım.
"Sende mi?" "Evet bu restoran çok güzel keşfettiğimden beri burdayım."
deyince gözümü kapatıp geri açtım."Başka yere gidelim olmaz mı?""hayır lütfen ışılım yaa"deyip çocuk gibi mızmızlanınca "tamam"deyip arabadan inişini izledim.
Elini bana doğru uzatıp bekledi. Elini elime koyduğumda beni kendine çekip önümde durdu.
"Hadi eteğini düzelt güzelim."dedikten sonra yaptığı harekete gülümseyip eteğimi düzelttikten sonra koluna girip yürümeye başladık.
Restorana girdiğimizde cam kenarına geçip deniz manzaralı yere oturduk.
Garson gelip siparişimizi alıp gittikten sonra bekledik.
Özgür tuvalete gitmek için kalktığında masada tek oturup beklemeye başladım.
Özgürün gelmesi uzun sürünce oflayıp beklemeye devam ettim.
Bir anda yanıma mert gelince elimden tutup beni kaldırmaya çalıştı.
"Işıl kalk gitmemiz lazım."deyince elimi çekmeye çalışıp "gelmiyorum ben"deyince elimi daha da çekiştirip kendine çekmeye başladı.
"Ya gelmiyorum özgürü bekliyorum ben."dedikten sonra elimi bırakıp kolumdan tutup çektikten sonra "Özgür gitti kalk hemen.. birazdan burada silahlı çatışma olacak çıkman lazım."deyince etrafa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....