OY SINIRI:5
Perdeyi açıp aşağıya baktığımda karşımda özgür'ü görmeyi beklemiyordum!
Özgüre şaşkın gözlerle bakıp gerçekliğini sorgularken özgür "aşağıya gelsene!"diyerek kısık sesle bağırdı.
Odamdan çıkıp aşağıya indiğimde özgüre koşarak sarılmış bacaklarımı beline dolamıştım.
"Nasıl geldin!"diyerek sorduğumda"kaçtım"dediğinde vücudumu vücudundan ayırıp yüzüne baktım.
"Annen ile baban geri dönmen için arkandan birilerini göndermiştir"dedim.
"Annemin daha çıktığımdan haberi yok. Olup da adam gönderse bile seninle geçireceğim bir kaç saat benim için hediye."dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp"tamam seni gizlice odama sokacağım."dediğimde yurt kapısına doğru ilerleyip etrafı inceledim.
Hiç bir sorun olmadan odaya girdiğimizde rahat bir nefes verip kendimi yatağıma attım.
"Seni aradım ama açmayınca böyle bir çözüm buldum."dediğinde "babamın yüzünden sinirle kapatmıştım. Daha programıma bile bakmadım."dediğimde "telefonunu açıp bak. Sabah erkenden kalkmak zorunda kalma."dediğinde telefonumu açıp elime verdiğinde bir kaç saniye sonra açılan telefondan Whatsapp'a girip babamın attığı pdf'e tıklayıp bekledim.
Programa baktığımda babamın da dediği gibi hoşlanmadığım şeyler vardı.
Sabah altı da uyanıp spor yapıp yemek yiyip okula gidip geldikten sonra İtalyanca özel dersine girip çıktıktan sonra piyano ve gitar dersini de günün sonuna eklemişti.
Gözlerimi devirip bakışlarımı özgüre çevirdim.
"Kafam çok yoğun. Uyumak istiyorum Özgür."dediğimde "tamam uyu sen yarın erken kalkacaksın. Uykunu alman gerekiyor."dediğinde "tamam sen kafana göre takıl."deyip gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
××××××××××××××
Gözlerimi çalan telefonla açtığımda uykulu gözlerle telefona baktım.
Annemin aradığını gördüğümde yatakta ters dönüp kafamı yatağa gömüp bağırdım.
Sakin bir şekilde yataktan kalkıp çalan telefonumu alıp açtım.
Bir kaç saniye bekleyip hoparlörden gelen sese göz devirdim.
'kızım uyandın mı anneciğim.'dediğinde telefonu kulağıma koyup"uyandım anne. Sabah altı da kalkmak nedir ya. Saat daha beş buçuk. Uykuyu sevdiğimi biliyorsun"dedim.
'Hepsi senin iyiliğin için kızım. Emin ol alışacaksın.'dedi.
İç çekerek konuşup"Anne ne için aradın. Saadete gel."
'Sen şimdi yulafını ve muzunu yapıp ye. Ondan sonra yürüyüşe çık.Programına uy tamam mı? Bugünlük idare et. Seni her sabah uyandırması için yemeğinle ilgilenmesi için dadı tuttum. Sen spora gidip gel gelir dadın.'dedi.
"Anne yine mi dadı bıktım ya. 17 yaşında bir genç kızım. Dadı için yaşımı çoktan geçmiş olmam gerekmiyor mu?"dediğimde gülümseyerek konuştu.
'sen benim için hâlâ küçüksün bebeğim. Benim şimdi kapatmam gerekiyor sana dediklerimi aksatma. Kendine çok iyi bak annen seni çok seviyor unutma aşkım.'dediğinde yapmacık gülümseyerek elimi sallayıp telefonu kapattım.
Bavulu açıp spor kıyafetlerimi çıkartıp giyindim.
Giyindikten sonra özgüre baktım. Özgür'ün İtalya'ya geldiği anlaşılırsa vizelerini kaybedebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
Fiksi PenggemarAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....