Yoğunluktan dolayı bölümü erken atıyorum.. Keyifli okumalar🫶🫶🫶
VOTE SINIRI:10
Mert asansör kapısı kapanmadan içeriye girip yanımda durduktan sonra ineceği kata bastı.
Umarım filmlerdeki gibi bir anda asansör kapısı durmaz veya asansör bozulmazdı.
Çünkü ben mert ile aramda hiçbir şey olsun veya yaşansın istemiyordum.
Asansör indiğim kata geldiğinde asansörün kapısı açıldığında rahat bir nefes alıp asansörden indim.
Odama doğru yürüyüp kapıyı açtığımda özgür'ün koltukta uzanmış bir şekilde uyayakaldığını gördüğümde gülümseyerek baktım.
Yanına gidip askılıkta duran ceketimi alıp üzerine örttükten sonra kapı bir anda açıldığında kimin geldiğine baktım.
Asistanım asık suratla elinde dosyayla odaya girip yanıma geldi.
"Işıl hanım ben sizinle çalışmak için bu şirkete geldim. Siz benim idölümsünüz. Lütfen beni işten çıkarmayın."dediğinde yüzüne bakmadan "Bu aralar asistana ihtiyaç duymuyorum. Çıkman gerekli ve bu konuyu benimle konuşman gereksiz. Sen çıktıktan sonra işe almak için elimden hiçbir şey gelmez. Üzgünüm. " deyip giyinme odama doğru ilerledim.
"Bugünün ve sonraki günlerin yapacağım şeylerin taslağını masaya bırakıp çıkabilirsin"deyip odaya girip kapıyı kapattım.
Üstümdekileri çıkartıp dolabın üzerine indirdikten sonra rahat bir şey giyinip özgür'ü uyandırmadan odadan çıkıp çekim olacak yere gittim.
Çekim yerine indiğimde etrafı incelemeye başladığımda kameramanlar gördüğümde önemli bir çekim olacağını düşündüm.
Benim için ayrılan yere geldiğimde benimle ilgilenen aktris yanıma gelip "Işıl hanım bugünkü konseptimiz yemek. Yemek olduğu için seksi görünmeniz gerekiyor. Bu yüzden dekolteli ve kısa elbiseleremizden ve koleksiyonumuzdan klan kıyafetleri seçtik. Bir erkek oyuncuya da ihtiyacımız vardı. Onu da bir tanıdık hallettikten sonra tamamız. Sizin sadece giyiminiz ve makyajınız kaldı. İsterseniz elbisenizi giyinin."dediğinde "tamamdır."dedikten sonra bana ayrılan karavan gibi bir yere gittiğimde asılan elbiselere baktım. Makyöz gelip makyajımı yapıp bitirdikten sonra çıkıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....