[58]

63 5 14
                                    

VOTE SINIRI:10

Yığıldığım yerden kalkmaya çalışınca göğsümde çoğalan ağrının nedenini anlamak için kafamı eğdiğimde kan görmemle inlemem bir olmuştu.

Mert yanıma gelip yüzüme endişeyle baktığında vurulan yere bakıp gözlerini yeniden gözlerimle buluşturdu.

Gözlerim kendiliğinden kaymaya başladığında mert yüzüme eğilip yanağımı okşayarak "uyuma ışıl lütfen. Ambulansı aradım geliyor."dediğinde "mert" zorlanarak dediğimde "konuşmak için kendini zorlama. Bak ben burdayım."deyip üstündeki kazağı soyup göğsüme bastırdığında ağzımdan bir inleme kaçtı.

Gözlerim kapandığında mert gözlerimi geri açmam için yüzüme eğilerek konuştuğunda yüzüme verdiği nefesle gözlerimi açıp yüzüne baktım.

Uzun zamandan sonra ilk defa yüzünü bu kadar yakından inceliyordum.

Mert ona baktığımı anladığında yutkunup gözlerime baktığında tüm odağım yutkunurken hareket eden adem elmasındaydı.

Odayı bir gürültü kaplayıp bir anda sedyeye uzatıldığımda mert görüş açımdan uzaklaşmıştı.

Hareket eden sedye ile dönen başım ile gözlerimi kapadım. Uyumaya çalışmadım. Biliyordum eğer uyusaydım bir daha uyanmazdım.

Yüzüme gelen flaş ışıkları ile gözlerimi açtığımda şirketin önünde birçok haberci olduğunu konuştukları uğultulu seslerinden anlamıştım.

Sonunda ambulans aracına bindirildiğimde etrafıma bakınıp mert'i aradım. "Mert."dediğimde sesini bir anda duyduğumda "korkuyorum."dediğimde elimde bir sıcaklık hissettiğimde "korkma yanındayım."dediğinde kendimi zorlayarak gülümsemeye çalıştım.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin