[35]

141 12 2
                                    

VOTE SINIRI:5

Arkamda bir hareketlilik hissettiğimde mert yanıma gelip danışmana "çift kişilik odayı kendime ve sevgilime ayırdım."dedi.

Kaşlarımı çatarak yüzüne bakıp"ne sevgilisi be!?"dediğimde"ben seni kastetmedim... Benimle bu kadar sevgili olmak istediğini bilmiyordum."dedi.

"Hayır istemiyorum."dediğimde"peki"deyip kartları aldıktan sonra asansöre doğru yürüdük.

Asansöre bindikten sonra yirminci kata çıktıktan sonra oda numaralarımızın önüne gittikten sonra "bu odada ben ve özgür kalacağız. Sen özgürün odasına git."dediğimde kollarını birbirine birleştirip "olmaz... bu odada ben kalacağım. Sen istersen özgürün yanına gidebilirsin."dediğinde "sen git ben niye gidecekmişim!?"dediğimde "tamam beraber kalırız o zaman"dediğinde"hayır."dedim.

Cevap vermesini beklemeden elindeki kartı alıp kapıyı açtıktan sonra odaya girip kapıyı yüzüne kapatacakken izin vermeyip odaya girdi.

"Ben seninle birlikte uyumam!"dediğimde "seni yemem korkma."dediğinde yüzüne tiksinir biçimde bakıp "yiyeceğini de düşünmüyorum."dediğinde "ne demek istiyorsun!"deyip üzerime doğru yürüdüğünde geriye doğru gittim.

Ayağım yatak başlığına değdikten sonra geriye doğru düştüğümde mert kolumdan tutup kendine çektiğinde kulağıma eğilip konuşmaya başladı.

"Neden benden uzaklaşmaya çalışıyorsun anlayamadım ışıl.. ama sen benden uzaklaştığın zaman ben sana daha yakın olacağım."deyip yüzüme baktığında yüzüne gözümü kırparak baktım.

"Şimdi banyo yapmaya gidiyorum sende üzerini değiştir kahvaltı yapmaya gidelim."dediğinde 'tamam' dermiş gibi kafamı salladığımda dişlerini göstererek gülüp yanımdan ayrıldı.

Bavulumu alıp verme odaya getirip açtım. İçinden kendime beyaz elbise çıkarttım.

Elbiseyi giyinip aynadan kendime bakındım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbiseyi giyinip aynadan kendime bakındım.

Elbisenin üzerimde göründüğünden daha da kısa olduğunu fark ettim.

Arkamı dönüp kalçama bakıp dudağımı ısırdım.

Çok kısa olmuştu aynı zamanda sexy de olmuştum.

Saçımı dağınık topuz yapıp bağlayıp çantamdan makyaj malzemelerini çıkartıp makyaj yaptıktan sonra çantamı bavuluma koydum.

Arkamı dönmem ile mert belindeki havluyla görmem bir olmuştu.

Bir anda arkamı dönüp gözlerimi kapadım.

Kolumda bir ıslaklık hissettiğimde reflex olarak kolumu çektiğimde mert "neden bu kadar kısa giyindin!?"diye söylediğinde yüzüne bakmaya odaklanarak "seni ilgilendirmez."dediğimde "beni ilgilendirir güzelim şimdi."deyip yüzüme baktığında "ben üzerimi giyinip gelene kadar üzerini değişip daha kapalı şeyler giyin"deyip saçımı kulağımın arkasına koyup yüzüme gülümseyerek baktı.

Bavulun içinden kendine kıyafet alıp çıktıktan sonra kollarımı birbirine bağladım.

Bana bunu söylemeye hükmü yoktu. Tabiki de değiştirmeyecektim.

Mert odaya gömleğini iliklerken girdiğinde üzerimi değişmediğimi gördü.

"Neden değişmedin!?"dediğinde "canım öyle istedi."dediğimde iliklediği gömleğin düğmelerini geri açıp yere attı.

"Peki bunu sen istedin!"deyip yanıma geldiğinde bir anda kolumdan tutup omzuna aldı.

"Ne yapıyorsun mert indir beni yere!"dediğimde "Üzerini ben değiş dediğimde değiştirecektin! Bu cezayı hak ettin!"dedi.

"Ne cezası ya! İndir beni!"dediğimde"tabiki de indireceğim!"deyip balkona çıktı.

Havuz gördüğümde "ne yapıyorsun mert indir beni!"dediğimde"indireceğim tabii.. Ama havuza"dediğinde bir anda benimle beraber havuza atladı.

Suyun soğukluğundan dolayı Mert'in boynuna sarılıp nefes nefese kalmış şekilde "ne yapıyorsun gerizekalı!"deyip yukarıya doğru çıkmaya çalıştığımda iki elini sırtıma koyup yüzümün yüzüyle eşit kalmasını sağladı.

"Kırk yıl düşünsem seninle beraber havuza girmeyi aklımın ucundan bile geçirmezdim."dediğinde iki elimle omzuna vurmak için ellerimi boynundan ayırdım.

Boynundan ellerimi ayırır ayırmaz suya batıp içine girdim.

Hızla nefes alıp kafamı dışarıya çıkarıp kollarımı tekrar boynuna dolayıp bacaklarımı karnına sardım.

Hoşuna gitmiş olmalıydı ki kafasını geriye atıp "ahhh ışıl... Havuzda sakin düşünemiyorum kızım bana bunu yapma..."deyip yutkundu.

Yutkunduğunda hareket eden adem elmasını görmezden gelerek "sen neden bana bunu yapıyorsun.. neden!?"deyip bağırdım.

"Anlamıyor musun ışıl... Seni kıskanıyorum... Seni seviyorum!"dedi.

Sizce ışıl ne tepki verecek???

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin