[46]

99 7 9
                                    

VOTE SINIRI:10

Ard arda çalan telefonun ardından yatakta oturur pozisyona geldikten sonra gözlerimi kapalı tutup biraz daha uyumaya çalıştım.

Telefon sustuğunda kendimi tekrar yatağa attığımda bir kere daha çaldığında "of ya bugün dinlenecektim!"diye sinirle çıkıştıktan sonra telefonu açıp sinirli sesle "alo!"dedim.

"Benim efendim... Bugün sabah saat yedi de çekiminiz var diye aramıştım. Yemek yemeğe vaktiniz olmayabilir bu yüzden yemek yiyip gelin efendim."dediğinde saate baktım.

Saat daha beşti!

Beş!

Birşey söyleyip kalbini kırmak yerine telefonu yüzüne kapatıp yatağa geri uzandım.

Kendime düzgün bir asistan bulacaktım.

Bu kız yer ve zaman bilmeksizin arayıp rahatsız ediyordu.

Daha iki saat vardı ya!

İKİ SAAT!

Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım ama uykum bölündüğü için uyuyamadım.

Yataktan kalkıp banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra havluyla kurulandıktan sonra odama girip telefonumu elime alıp odamdan çıktım.

Merdivenlerden aşağıya inmeden önce annem ile babamın odasında bir ses duyduğumda şüphelenip odaya doğru yürüdüm.

Odaya girip yatağa baktığımda sadece babamın olduğunu gördüğümde banyoya doğru yürüdüm.

Aralık kapıdan içeriye baktığımda annemi yerdeki kürsüye çıktığını gördüğümde kafamı kaldırıp tavana baktım.

Tavana ip bağlanmıştı. İpi görür görmez "ANNE SEN NE YAPIYORSUN!?"diyerek korkuyla bağırdığımda annem yüzüme acıyla bakıp "Bana anne dedin."dediğinde yüzüne korkuyla karışık şaşırma ifadesiyle baktım.

Annem kürsüye tamamen çıktığında yanına koşarak gidip karnına sarıldım.

"Anne ne yapıyorsun in kürsüden!"diyerek bağırdığımda babam kapının başında durup "ne oluyor ya ne bu bağırış."dediğinde annemi gördüğünde benim yaptığım gibi şaşkınca bakıp "NE YAPIYORSUN SEN! IŞILI DÜŞÜNMEDİN Mİ!?"diyerek bağırdıktan sonra yanıma gelip annemin kolundan tutup yere çektiğinde "Işıl'ın psikolojisini bozacaksın. Bu zamana kadar kızımız en iyisi olsun diye elimizden ne geliyorsa yaptık. Senin hatan yüzünden kızımın işine yansımasını göze almadan nasıl böyle bir şey yaparsın!?"diyerek sinirle konuştuğunda "Baba tamam üzerine gitme."dediğimde "HEP BABA! ON LAFINDAN İKİSİ BABA! BİR KEREDE BENİ DÜŞÜN! İTALYAYA GİTMENİ BABANLA BERABER KARAR VERDİK! NEDEN ONUNLA KONUŞUP BENİMLE KONUŞMUYORSUN!NEDEN!"diyerek bağırdığında "Sence konu İtalya'ya gitmek miydi!? Sen beni görmezden geliyordun! Bana yemek vermeyip cezalandırıyordun. Beni hep kısıtlıyordun! İtalya'ya alışmak zordu evet ama orada rahattım. Çünkü sen yoktun! Babam sürekli bana yardımcı olmaya çalıştı. Yanıma gelip babam olduğunu hissettirdi. Sen ne yaptın!? Beni ya ders için ya da azarlamak için arardın. Bana doğru dürüst annelik bile yapmadın. Ben sizinle beraber aynı sofraya oturup yemek yiyemedim ya! Yiyemedim! O gün sizinle beraber yemek yerken kendimi o kadar çok tuhaf hissettim ki! Bunu bana ilk defa yaşattığın için seni tebrik ediyorum. İntihar etmeye kalkıp da acıtasyon yapıyorsun. Sen bu değilsin kendine gel! Böyle yapmaya devam edersen bu evde yaşamam. Başka yere taşınıp terk ederim seni! Seninle konuşmam! Yüzüne bile bakmam! O yüzden bir daha böyle şey yapıp kendini gözümde daha da düşürme!"deyip banyodan çıktıktan sonra odadan çıkıp aşağıya indim.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin