VOTE SINIRI:10!
"Işıl'ın stres ve üzüntüden uzak durması gerekiyor. O yüzden kusura bakma ama söyleyemem. " dediğinde kaşlarımı çattım.
Mert kiminle konuşuyordu ve benim üzüleceğim ne olmuştu!?
Aralık olan kapıyı elimle itikleyerek açıp bana şaşkınca bakan gözlere kaşlarımı çatarak bakıp"Kimle konuşuyordun? Benden ne saklıyorsun!? Ben neyden üzülüp strese girecekmişim söyler misin? "diyerek sinirle sesimi yükselttiğimde mert elindeki telefonu kapatıp yanıma gelip ellerini sakinleştirmek adına omuzlarıma koyduğunda sinirle itikledim.
" Babanla konuşuyordum ışıl. Sana söylersem çok üzülüp strese gireceks-"cümlesini tamamlamasına izin vermeden "şuanda ne kadar sinirlenip strese girdiğimi görmüyor musun!? " dediğimde "Ama ışıl söyle-" dediğinde "mert seninle konuşmam! Bunu göze alıyorsan söyleme! Babamı arar öğrenirim! " deyip banyodan çıkacağım sırada kolumdan tutup durdurdu.
"Tamam söyleyeceğim güzelim. " dediğinde dudaklarına baktım.
"Annen intihar etmeye çalışmış. "dediğinde Mert'in yüzüne şaşkınca bakıp " Ne!? "diyerek yere çömeldiğim sırada mert belimden tutup kaldırdı.
" Korkma annene birşey olmamış. İstersen yanına gidebiliriz. "dediğinde " İstersen ne demek mert tabiki istiyorum! "diyerek sinirle konuştuğumda "tamam güzelim" dediğinde yüzüne bakmadan odamdan çıktım.
Sadece telefonumu ve çantamı alıp arabaya bindikten sonra Mert'in aceleyle arabaya binişini izledim.
"Ne zamandan beri benden saklıyorsun bunu!? " diyerek sertçe sorduğumda yüzüme dönüp bakarak "Dünden beri. " dediğinde sinirle yüzüne bakıp "Sen benden birşeyler sakladığında ben daha çok kötü oluyorum anlamıyor musun!? Beni karnında taşıyan doğuran annem olmayabilir ama ben kanımda onun genini taşıyorum. Annemin ilk intihar edişi değildi bu! Dün bana söyleseydin hemen yanına giderdim çünkü onu gerçekten sevmediğimi düşünecek! Şimdi başında babam beklemiyor olsaydı yine intihar etmeye çalışırdı. Bana bunu söylemeyerek iyilik ettiğini düşünüyorsun ama bu benim şimdiye kadar yaşadığım en kötü şey! Senden özür falan da beklemiyorum. Ben sakinleşene kadar yanıma gelme. "deyip kafamı cama taraf çevirip yüzüne bakmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....