[59]

60 6 5
                                    

Yeni bölüm sizlere karne hediyesi olsun diye erkenden atıyorum 🎁🥰

VOTE SINIRI:10

"Işıl vuruldu."dediğinde oturduğum yerden sıçrayarak "Ne!? Nasıl oldu!? Işıl'ın durumu nasıl!?"diyerek ard arda soru sorduğumda "Şimdilik bir şey diyemem Özgür. Işıl'ın telefonu bende durmadan çalıyor.Annesiyle babasını da getirir misin!? Büyük ihtimalle ışıl'ın vurulduğunu haberde gördüler. Hastane yeriyle ilgili hiçbir bilgi vermiyorlar. Getirirsin."deyip telefonu yüzüme kapattı.

Yerimde bir saniye bile durmadan ayakkabımı giyinip arabanın anahtarını alıp asansörü beklemeden merdivenlerden koşarak inip arabaya bindim.

Işıl vurulmuştu!

Yıllarca dokunmaya kıyamadığım sevdiğim sonradan kardeşim olduğunu ögrendiğim kadın vurulmuştu!

Arabayı çalıştırır çalıştırmaz radyo açıldığında sinirle kapatacaktım ki ışıl'ın adını duydum.

"Ünlü model Işıl Seçkin şirketinde silahla vuruldu. Öğrenilen bilgilere göre Işıl Seçkin'i silahla vuran şahsın eskiden bir davaları olduğu Işıl Seçkin'in babası Doktor Haluk Seçkinin hastasına konulan bir teşhisin sonucunda ölmesiydi. Her ne kadar karşı taraf suçu Doktor Haluk Seçkin de arasa bile teşhisler hastanın kanserin tüm bedene yayılmasını gösteriyordu. Kaçak E.Ö polis ekipleri tarafından aranıyor. Işıl hanımın durumundan ise hiç bir bilgimiz yok-"sözünü bitirmeden kapatıp sinirle elimi direksiyona vurdum.

En zor zamanında yanında olamamıştım. Onu yalnız bırakmıştım.

Telefonumu elime alıp haluk amcayı arayıp beklemeye başladım.

Haluk amca telefonu açıp "Özgür oğlum ışıl vurulmuş. Hangi hastanede olduğunu biliyor musun?"diyerek burnunu çekerek konuştuğunda "Benimde yeni haberim oldu. Hastaneye gidiyorum nerdesiniz sizi almaya geleyim."dediğimde "Haber ajansın önündeyiz. Işıl'ın hangi hastanede olduğunu öğrenmek için geldik ama kimse bize bilgi vermedi."deyip burnunu tekrar çektiğinde "Ben oraya yakınım. Beş dakikaya oradayım. Bir yere ayrılmayın."deyip telefonu kapattıktan sonra haber ajansına doğru sürdüm.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin