VOTE SINIRI:5
Telefonu açıp kulağıma götürdüğümde emir kısık sesle konuşarak 'Işıl Esra yanımda... biz az önce öpüştük...'dedi...
"NE!?" diyerek bağırdığımda emir sessiz olur musun? Sana herşeyi yarın anlatacağım.. sen sadece bunu bil diye aradım şimdi kapatmam gerek'dediğinde "tamam kapatıyorum."deyip telefonu kapattım.
Kendimi yatağa atıp gözlerimi yumup uyumaya çalıştım ama olmadı.
Esra istediğini elde etmişti. Foyasını ortaya çıkarttığım an hayatımdan çıkartacaktım.
Tabiri caizse şutlayacaktım.
Gözlerimi kapatıp Esra'nın foyasını çıkarttığım andaki yüz tepkisini hayal ederek uyuyakaldım.
••••••••••••
Dün geç yattığım için geç uyanmıştım.
Uyanır uyanmaz yataktan kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra telefonumu alıp özgür'ü aradım.
Özgür telefonu ikinci çalışta açtığında direkt olarak konuya girdim.
"Özgür. Çabuk yürüyüş parkına gel."deyip telefonu kapattım.
Spor kıyafetlerimi çıkartıp giyindikten sonra telefonumu ve anahtarımı alıp odadan çıktım.
Yurttan çıkar çıkmaz karşımda özgür'ü yataktan kalkıp üzerini bile değişmeden geldiğini gördüğümde gülmeye başladım.
"Ah özgür ah. Sana herşeyi anlatmak için çağırdım. Yürüyüş yaparken anlatırım tamam mı?"deyip yürümeye başladığımızda Esra ile aramızda ne olup bitmişse son konuyu atlamayarak anlattım.
Özgür yüzüme kaşlarını çatarak baktı.
"Nasıl bir tehlikenin içinde olduğunun farkında mısın? Bu kız seni öldürebilir. Babanın kardeşini öldürdüklerine kendilerini inandırmışlardır. Çok tehlikeli."dediğinde"ben kendimi koruyorum merak etme. Yanımda emir de var. Hem Mert'in Esra'ya böyle bir şey yapmasına izin vereceğini sanmıyorum."dediğimde gözlerini kısarak"sen hâlâ onu seviyorsun değil mi?"diye sorduğunda "evet seviyorum ama ona olan sevgim sevgili olacağımız anlamına gelmiyor. Hem şuan onun yüzünden bu okulda okumaya devam ediyorum. İntikamımı da emirle sevgili olarak aldım."dediğimde kollarını birbirine dolayıp"Seni kıskanmıyor mu? Hatırlıyorum bana sarıldığın için bana öfkeli bir boğa gibi bakıyordu."dediğinde "evet... Mert'in önünde emirle sevgili olduğumuzu inandırmak için emirle öpüştük."dediğimde "NE!?"diyerek bağırdığında "sakin ol. Dudaktan değil yani en azından mert öyle biliyor."dediğimde rahatlamış bir yüz ifadesiyle yüzüme bakıp "anladım. Hadi yemeğini yiyip üzerini giyinip gel... seni okula ben bırakacağım."dediğinde"tamam yarım saatte aşağıda ol."dediğimde "tamamdır"deyip üzerime eğilip yanağımı öptükten sonra gitti.
Odama çıkıp terli kıyafetlerimden kurtulup duş alıp giyinme odasına gidip kombin ayarladım.
(Yaptığı kombin)
Griyle mavinin uyumunu beğendiğim için özellikle seçmiştim.
Üzerimi giyinip hafif makyaj yapıp saçımı at kuyruğu yaptıktan sonra küpelerimi, kolyemi ve yüzüğümü taktıktan sonra çantamı almadan mutfağa gidip ayaküstü bir şeyler yiyip odadan çıktım.
Özgür'ü kapının önünde gördüğümde yanına gidip sarıldım.
"Bu ne güzellik."dediğinde gülümseyerek cevap verdim.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun."dediğimde belimden tutup kendine çektiğinde göğsüne sarıldım.
Göğsüne sarıldığımda özgür açılan boynumu öpmüştü.
Öptüğünde kendimi kastığımda "huylandığımı biliyorsun özgür."deyip omzuna vurup vücudunu vücudumdan ayırdım.
"Benim arabam kargoyla gelecek. Bu yüzden bugünlük şoförün arabasını alacağım."dediğinde "tamam"dedim.
Arabaya doğru yürüdükten sonra arkaya binmek yerine öne bindim.
Yanıma özgür bindiğinde hiç beklemeden emniyet kemerini bağlayıp sürmeye başladı.
Okula geldiğimde özgür emniyet kemerini açıp üzerime eğilip yanağımı öptükten sonra "iyi dersler güzelim. Okul bitiş saatinde burda olurum."dediğinde "tamam canım"deyip arabadan indiğimde Esra'yı okul kapısında düşünceli bir şekilde bana baktığını gördüm.Sınıfa çıktığımda emir sırada oturmuş müzik dinliyordu.
Emir'in yanına gittiğimde beni gördüğünde kulaklığı çıkartıp ayağa kalktı.
"Hoşgeldin"dediğinde "hoşbuldum."dedikten sonra saate baktım.
"Dersin başlamasına yirmi dakika var ne oldu anlat."dediğimde "dün sen okuldan çıkıp gittiğinde benim tek kalmamdan faydalanıp yanıma geldi. Daha sonra bir kaç sohbet muhabbetten sonra okul bittiğinde yurda gideceğimi söyledim. Bana ben seni bırakırım dedi kabul ettiğimde güldü. Yurda bırakmadan eve geçmeyi teklif etti kırmadan tamam dedim. Sonra üzerini değişip geldiğinde çok açık bir gecelik giyinip geldiğinde kahve içer misin dedi bende olur dedim. Kahve yapıp getirdiğinde göğsünü göstererek kahveyi verdikten sonra yanıma oturdu. Bir anda ağlamaya başladı. Ne oldu diye soru sorduğumda Mert benimle birlikte olmuyor. İsteklerimi karşılamıyor sen bunu yapar mısın diye sorduğunda cevap vermemi beklemeden bir anda dudağımı öptü. Öpüşüne karşılık verdiğimde kendini bana daha çok bastırdı. Ara verdiğimizde lavabo bahanesiyle kalktım sonra da seni aradım."dediğinde kollarımı birbirine birleştirdikten sonra "devam et."dedim.
"Seninle konuştuktan sonra gidip yanına oturduğumda rahat durmayıp vücudumu okşamaya başladı. Yavaş yavaş üzerimi soyup beni yalamaya başladı. Bende daha fazla kendimi kaptırmadan reddettim. İtikledim. Üzerimi giyinip çıkmak istediğimde beni durdurdu özür falan diledi. Sonra kimseye bahsetmemem gerektiğini söyledi. "dediğinde emir'in yüzüne baktım.
"Tamam. Yine bir şey yapacaktır boş duracağını sanmıyorum."dediğimde "tamam"deyip önüne döndüğünde hoca gelmişti.
Öğleye kadar olan tüm dersler bittiğinde emirle beraber yemek yemek için yemekhaneye indik.
İkimiz tepsi aldıktan sonra yemek masasının oraya geçtiğimizde Esra'nın Emire gülümseyerek baktığını gördüğümde aynı şekilde emirin de gülümseyerek baktığını gördüm.
Emir kendini kaptırmadan bu işi bitirsek iyi olacaktı.
Beraber masalara doğru geçip yemek yemeye başladığımızda yanımıza mert ile Esra gelmişti.
Mert benim yanıma Esrada emirin yanına oturduğunda emirin oturduğu yerde rahatsızca kıpırdandığını gördüm.
Çıplak olan sırtımda hareketlilik hissettiğimde merte baktım.
'ne yapıyorsun' dermiş gibi yüzüne kaşımı çatarak baktım.
'birşey yok' dermiş gibi kafasını salladıktan sonra elini belimden çekmeden okşayarak bacağıma götürdü.
Bacağımdaki elini aşağı yukarı hareket ettirdiğinde yerimde rahatsızca kıpırdandıktan sonra ayağa kalktım.
Emirle Esra'nın bakışı beni bulduğunda "lavaboya gidip geliyorum."deyip hızlı adımlarla lavaboya gidip kapıyı örtecekken birisi ayağını koyduğunda kapıyı açıp kimin olduğuna baktım.
Mert yüzüme kaşını kaldırarak bakıp "emir seni aldatıyor."dedi
HİKAYENİN AKIŞI NASİL GİDİYOR ARKADAŞLAR YORUMLARİ ALAYİMMM
Bu arada taslakta iki tane bölüm var bu hafta içerisinde atabildiğim kadar bölüm atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....