VOTE SINIRI:10
Özgür ard arda yumruk atmaya başladığında durdurmak için attığı yumruğun önüne geçip sinirle baktım.
Tüm set çalışanları etrafımıza dolanmış ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.
"Senin ne işin var burada!?"diyerek Mert'e öfkeyle soru soran özgür'e baktım.
"Gördüğün gibi çekim yapıyorduk."dediğinde Özgür daha da sinirlenip "çekim yapıyorsan yerini bileceksin eline koluna sahip çıkacaksın!"diyerek sinirle söyleyip üzerine doğru yürüdüğünde sakinleştirmek için "Aşkım biraz hava alalım mı ne dersin?"dediğimde özgür yüzüme gülümseyerek bakıp "gidelim güzelim."dediğinde elini tutup Mert'e baktım. Özgür geçerken Mert'e göz devirerek baktıktan sonra yüzüme bakmaya devam etti.
İkimizin sevgili olmamıza şaşırmış gibiydi.
Özgür'ü dışarıya çıkarttığımda tuttuğum elini sertçe bırakıp "ne yapıyorsun sen Özgür! Herkesin önünde bunu nasıl yapıyorsun!?"dedikten sonra sinirle kollarımı birleştirip kaşımı çattım.
"Seni çok kıskandım güzelim anlasana."diyerek belimden tutup kendine çektikten sonra "O eli bacağındaydı. Ne yapacağımı şaşırdım."deyip elini saçıma koyduktan sonra okşamaya başladı.
Arkamda bir çıtırtı sesi duyduğumda özgür arkama baktıktan sonra bir anda belimden çekip dudağını dudağım ile birleştirdi.
Dudağımdaki baskısını artırıp öpmeye başladığında özgür'ü omzundan tutup itikleyip dudaklarımızın ayrılmasını sağladım.
Özgür şaşkınca yüzüme bakıp gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....