VOTE SINIRI:10
Kimdi benim düşmanım!
Elif hapiste olduğu için ondan şüphelenmiyordum.
Geriye bir tek kişi kalıyordu.
Fatih!
Hiç durmadan evden çıkıp arabaya bindiğimde arkamdan seslenen kişiyi duymazdan geldim.
Işıl'ı kaçıran kişi fatih olursa dünyayı başına yıkarım!
Kaç yıllık dostumdu bunu bana nasıl yapardı!
Fatih'in evinin önüne geldiğimde kapıyı yumruklayarak çalmaya başladım.
Fatih'in kapıyı açması iki dakikayı geçmişti!
Kapıyı geç açması gözümden kaçmamıştı.
Fatih kapıyı açıp şaşkın bir yüz ifadesiyle yüzüme baktığında kapının önünde beklemeden Fatih'i omzundan itikleyip evinin içine girip odaları aramaya başladım.
"Ne oldu mert ne arıyorsun! " sakince konuştuğunda sinirlenip Fatih'e yumruk atıp kolundan tutup "Işıl nerede! IŞIL! Işıl'a ne yaptın? Nerede saklıyorsun! " diyerek bağırdığımda fatih burnundan ağzına doğru akan kanı elinin tersiyle silip "Mert gerçekten neyden bahsettiğini anlamadım. Işıl nerede? Işıl'a bir şey mi oldu? " dediğinde yüzüne kaşlarımı çatarak baktım.
"Fatih eğer ışıl buradaysa ecdadını sikerim! Olmayan soyunu sopunu hepsini sikerim! Tüm döllerimi senin sikik beynine harcarım! Beni daha da fazla sinirlendirmeden ışıl'ımı getir! Onun saçının teline zarar gelse vücüdunda bir tane bile tüy bırakmam! Seni bağırta bağırt-"cümlemi tamamlamama izin vermeden bağırarak "Yeter be! Sen çok oldun! Bu işe soyumu katamazsın anladın mı beni! Bu saatten sonra dostum değil düşmanınsın! Bunu sen istedin! Polisi aramadan def olup git evimden! " dediğinde yüzüne sinirle bakıp parmağımı yüzüne tutarak "Bu iş burada bitmedi! Polisi senin aramana gerek yok çünkü bir kaç saat sonra ben polisle geleceğim! " deyip konuşmasını beklemeden evden kapıyı çarparak çıktım.
FATİH'İN AĞZINDAN:
Mert evime gelip benim soyuma küfür ettiğinde Mert'i vurmamak için tüm sinirimi ışıl'dan alacağım için kendimi zor tutmuştum.
Odama girip dolabın yanında duran gizli düğmeye basıp açılan kapıya baktım.
Gizli odamı polisler gelse bile bulamazdı.
Yıllar önce koleksiyonlarımı kardeşimden saklamak için yaptırmıştım.
Ailem bir hiç uğruna öldürüldüğünde koleksiyonlarımı çıkartıp gizli bir odaya dönüştürmüştüm.
Odanın içine girdikten sonra otomatik olarak kapanan kapının kapanmasını bekleyip ışıl'ın yanına ilerledim.
Işıl odaya giren ışıktan benim girdiğimi anladığında yerinden kıpırdandığında buraya getirdiğinden beri çıkartmadığım bez parçasını kafasından çıkarttığımda ışığa alışmayan gözlerini kısıp yüzüme baktığında kısılan gözleri dehşetle açılmıştı.
"Süprizzzz." diyerek yüzüne güldüğümde yüzüme şaşkınca bakıp "Fa-fatih! " dediğinde üzerine eğilip ellerimi sandalyenin kollarına koyup yüzüne dişlerimi göstererek güldüm.
"Neden şaşırdın ışıl hanım! Beni beklemiyordun herhalde! " dediğimde "Benim burada ne işim var! " diyerek sinirle soru sorduğunda "Sence ne için olabilir! Tahmin et bakayım? " dediğimde yüzüme soru işareti ile baktığında "Bazı bedelleri ödemek için buradasın! Yavaş yavaş canını alacağım! Nasıl sevdiğim kadını hastanenin damından aşağıya attıysam arkadaşımın sevdiği kadını da kendi ellerimle öldüreceğim! "....
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
VPN indirip yb öyle atabildim aşklarim.
Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen😫🙏🙏💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....