[30]

169 11 8
                                    

VOTE SINIRI:5

Masaların birinde Esra'yı gördüğümde yerimde durdum.

Özgürle tanışmış olamazdı değil mi?

Bunu yapamazdı!

Esra bunu yapacak kadar yüzsüz bir kızdı.

Esra beni görmeden cafeden çıkıp kapıdan içeriye giren özgür'ün kolundan tutup dışarıya çıkardım.

"Bu yemeği iptal ediyorsun özgür sen ne yaptığının farkında mısın!?"diyerek bağırdığımda yüzüme gözlerini kısarak bakıp "ne oldu güzelim içerde mert mi var!?"diye sordu.

"Ne mert'i yaa."diyerek bağırdığımda omzumdan sakinleştirmek istermiş gibi tutunca elini çekmesi için itikledim.

"İçeride arkadaşım olarak getirdiğin kız sana anlattığım kişi özgür. Seninle de aramızı bozmak için arkadaş olmuş."dedim sakince.

"Ciddi misin ışıl."dediğinde ellerimi belime koyup dik dik bakarak "sence!?"sinirle dedim.

"Tamam. Şimdi içeriye giriyoruz. Ve seninle benim aramızın asla bozulmayacağını söylüyoruz."dediğinde ayağımı yere ritim yaparak hareket ettirdim.

"Ben o kızın saçını başını yolarım. Ve tüm planlarımız suya düşer.Sakin değilim görmüyor musun? Buraya biz değil emir gidecek. Bin şu arabaya"deyip arabaya bindiğimde "aramam gerekmiyor mu?"diye sorduğunda yüzüne şaşkınca bakıp "numaran da varmış birde"deyip terleyen ensemi havalandırmak için saçımı hareket ettirdikten sonra önüme döndüm.

"Aramayacaksın. Beklesin orada."dediğimde"tamam güzelim sinirlenme bak numarayı da siliyorum."dediğinde"engelle"deyip kollarımı birbirine doladım.

"Tamam."deyip telefonda birşeyler yaptıktan sonra kontağa indirip arabayı sürdü.

Başka bir cafeye geldiğimizde arabadan inip özgüre sinirli olduğumu göstermek amacıyla beklemeden cafeye girdim.

Cam kenarına oturup menüyü elime alıp yemeklere baktım.

Menüde Lazanyayı gördüğümde uzun zamandır yemediğim için onu almaya karar verdim.

Özgür sandalyeyi çektiğinde çaktırmadan yüzüne baktığımda üzgün olduğunu gördüm.

"Özür dilerim. Ben nereden bileyim Esra'nın o kız olduğunu. Benimle aynı üniversitede olduğu için karşılaştık... Benimle arkadaş olmak istedi. "dediğinde "sende arkadaş olmak mı istedin!?"dediğimde "hayır ya yemek yemek istediğinde kırmak istemedim."dediğinde cevap vermeden dışarıdaki manzaraya baktım.

Garson geldiğinde "Voglio le lasagne."(lazanya istiyorum)dedim.

Özgür aynısını istedikten sonra garson yemeklerimizi getirdiğinde yemeye başladım.

Arada bir özgür'e bakıp üzgün olup olmadığına bakıyordum.

Dalgın dalgın yemeğini yediğini gördüğümde haline acıyıp "tamam affediyorum. Ama sende işimiz bitene kadar ortalıkta görünmeyeceksin."dediğimde "tamam"dediğinde gülerek yemeğini yemeye devam etti.

Yemek yiyip parasını ödedikten sonra özgürle beraber İtalya'da tur atıp yurda geri döndük.

Saate baktığımda saatin beş olduğunu gördüğümde özgür'e bakıp "benim gitmem gerekiyor. Türkçe hocam gelecek."dediğimde "tamam güzelim."deyip üzerime eğilip yanağımı öptükten sonra yanımdan ayrıldı.

Odama çıkıp girdikten sonra odayı havalandırmak için pencereyi açtım.

Mutfağa gidip yiyecek ikramlık bir şeyler hazırlayıp odama götürüp masaya indirdikten sonra kapı çaldı.

Kapıyı açıp hocamı karşıladıktan sonra iki kere ara vererek dört saat ders yaptık.

Tüm derslerden ödev verdikten sonra hocayı yolculayıp üzerimdeki kıyafetleri çıkarttım.

Elime rastgele bir külot aldıktan sonra atlet alıp giyindikten sonra yüzümde duran hafif makyajı sildim.

Elime rastgele bir külot aldıktan sonra atlet alıp giyindikten sonra yüzümde duran hafif makyajı sildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                (Giyindiği şeyler)

Külotun üzerine rahat olmak için  birşey giymedim.

Yatağıma uzanıp telefonla uğraşıp uyumaya çalıştım.

Uyuyacakken kapı çaldığında gözlerimi ovalayıp yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda karşımda Mert'i gördüm.

Mert üzerimi inceleyip boğazını temizlediğinde bakışlarını yüzüme getirdi.

"Emirle Esra evde. Yakalamanın tam zamanı."dediğinde "tamam geliyorum."deyip arkamı döndüğümde "kalın bir şeyler giyin dışarısı soğuk."dediğinde gülümsemeden edemedim.

Giyinme odama girip aynadan kendime bakıp vücuduma baktım.

Mert vücudumu incelemişti. Böyle çok seksi görünüyordum.

Ben bunları neden düşünüyorsam!

Unutmalısın!

Unut!

Dolaptan sweatshirt ve pantolon çıkartıp giyindim.

       Ayakkabımı da giyinip giyinme odasından çıkıp anahtarımı ve telefonumu alıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      
Ayakkabımı da giyinip giyinme odasından çıkıp anahtarımı ve telefonumu alıp odadan çıktım.

Kapının önünde ayağını yere vurup telefonuyla ilgilenen mert'e baktım.

"Hadi gidelim."dediğimde mert bunu bekliyormuş gibi harekete geçti.

Arabaya binip emniyet kemerimi bağladım.

Mert arabaya binip hazırlandıktan sonra arabayı çalıştırıp hızla sürdü.

Esra'nın evinin önüne geldiğimizde mert beklemeden yavaşça kapıyı açtı.

İçeriye gireceğim zaman kolumdan tutup durdurdu.

"Yavaş yürü tamam mı?"dediğinde yavaşça kafamı salladım.

Oturma odasına bakınıp Esra ile Mert'i görmeyince merdivenlerden yukarıya çıkıp Esra'nın odasını aradım.

Sözde Esra evine ara sıra geliyormuş. Evin varsa niye yurtta kalmaya devam ediyorsun ki!?

Kapının önünde emir'in ayakkabısının tekini gördüğümde odaya girdim.

Tam odaya girdiğimde gördüğüm manzara hiç hoş değildi.

Esra ile emir çıplak bir şekilde durup üst üste çıkmış bir şekilde öpüşüyorlardı.

Bu bölümü nasıl buldunuzzzz bakalimm yazın merak ediyorum.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin