VOTE SINIRI:10
"Tartışmanızı bölüyorum ama sıra bende! " diyen kişiye bakmak için arkamı döndüm.
Ki zaten sesinden tanımıştım.
Elif elindeki silahla alnını kaşıdığında yüzüne gözlerimi kısarak baktım.
Bir silah faciası yeniden yaşayamazdım.
Mert beni arkasına alıp Elif'in üzerine doğru yürüdüğünde elif panikle silahı merte doğru yöneltti.
Mert sinirle soluyup "ne yapmaya çalışıyorsun elif! " dediğinde elif sinir bozucu bir şekilde güldüğünde "Elinden herşeyini alırım demiştim mert! Zaafının miras olmadığını anladığım andan beri ne yapacağım diye düşünüyordum. Taa kiii aklıma ışıl gelene kadar! Işıl senin tek zaafındı. Yıllardır unutmadığın sevgilin! Onda olup da bende olamayan şeyi aylarca düşündüm. Benim çok eksiğim vardı. Işıl dünyaca tanınan ünlü bir model ben ise bir stilistim! "deyip sustuğunda Elif'in yüzüne bakmak yerine Mert'in yüzüne bakmıştım.
Mert Elif'i sadece dinliyordu.
Mert Elif'i sakinleştirmek yerine daha da üzerine gidip " Sende aranızdaki farkı anlamışsın işte! Elindeki silahla güç kazanmış mı oluyorsun! Seni tanıyorsam ki tam tanımak istemedim! "deyip Elif'in silahı tutan titreyen eline bakıp yüzüne baktığında " Silahı doğru dürüst tutmayı bile bilmiyorsun! Silahı ateş etsen bile ıskalayacak! Sonra bu odayı polisler basacak ve sende olman gereken yere gideceksin! Senin oradan çıkmaman için elimden gelenin fazlasını yapacağımı da unutma! "dediğinde Elif daha da sinirlenip kaşını çattı." Benim buradan sağ çıkacağımı düşünüyor musun? Bu odadan üçümüzde ölü olarak çıkacağız! Iskalayıp ıskalamamı şimdi göreceksin. "deyip silahı bana doğru uzattığında mert önüme geçip " Bu odadan ölü çıkacak olsa bile ışıl'ın saçının teline bile dokunamayacaksın! Ölmesi gereken kişi varsa o da benim! "deyip Elif'e ciddi bir şekilde baktığında sırtına baktım.
Sırtı gerilmişti. Mert'in bir defa korumacı ve sahiplenici tavrını görmüş oldum.
" Bana sıkacağını düşünmüyorum çünkü beni halâ seviyorsun! "dediğinde elif histerik bir şekilde güldükten sonra hiç düşünmeden silahı ateşlediğinde korkudan bağırdım.
Yere kan damlaları damlamaya başladığında Mert'in karşısına geçip neresinin kanadığına baktım.
Kolundan vurulmuştu. Elif'e sinirle bakıp " Ne yaptın sen!? "deyip bir anda üzerine atladığımda bunu beklemiyormuş gibi geriye sendelediğinde tek elimle saçını tutup çekiştirdim.
Elif hastane yatağının üzerine düştüğünde üzerine oturup yüzüne vurmaya yumruk atmaya başladım.
Mert yaralı haliyle yanıma gelip beni Elif'in üzerinden kaldırmak yerine yatağın üzerine düşen silahı dolabın üzerinde duran sargı beziyle alıp telefonunu çıkartıp bir kaç tuşa bastığında Elif'i vurmanın hırsıyla ve içimdeki tüm sinirleri çıkarmak adına yüzüne vurmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....