[44]

104 8 1
                                    

VOTE SINIRI:10

"Erkek arkadaşım Mert Özgün"dediğinde yüz kaslarımın oynamamasına dikkat ederek Elif'in yüzüne gülümseyerek bakıp bakışlarımı mert'e çevirdim.

Sert ve donuk bir şekilde yüzüne bakıp uzatmış olduğu eline baktım.

"Işıl seçkin."deyip uzattığı elini tutup sıktım.

Elini tutmamış olsaydım Elif yanlış düşünebilir veya aramızda bir gerginlik olduğunu anlayabilirdi.

Elini tuttuğumda vücuduma yayılan sıcaklık önceden hissettiğim sıcaklık gibi değildi.

Beynim o güne gitmiş gibi söylediği şeyleri tekrar ettiğinde elimi elinden çektiğimde "Sizinle tanıştığıma memnun oldum Işıl hanım."dedi.

Birbirimizi tanımıyormuş gibi davranmıştık.

Öyleydi de!

Ben mert'i hiç bir zaman tanıyamamıştım.

Anlattığı şeyler oyundan ibaretti.

"Ben de!"dedikten sonra yanıma koşarak gelen asistanıma dikkatimi verdim.

"Işıl hanım! Acilen çıkmamız gerekiyor! Detayları arabada anlatırım!"dediğinde bir saniye bile beklemeden onların yanından ayrılıp asistanımın peşinden gittim.

"Neler oluyor!?"diyerek soru sorduğumda"Dünyaca ünlü bir markanın modeli oldunuz! Sadece bir tane değil bir çok teklifiniz var efendim. Şirket arasından en güzelini sizin yerinize onaylamış."dediğinde yüzüne sinirle baktım.

"Şirket nasıl oluyor da benim haberim olmadan bir teklifi onaylayabiliyor!?"diyerek sinirle konuştuğumda"Meşgul olduğunuz için aramamışlar."deyip binmem için arabanın kapısını açtıktan sonra elini uzattı.

Arabaya binip emniyet kemerimi bağlayıp elime telefonumu alıp şirket müdürünü aradım.

Telefonu açtığında "Mehmet bey nasıl olur da benden izinsiz bir teklifi onaylarsınız!?"diyerek bağırdığımda "Işıl sakin ol. Meşguldün diye rahatsız etmedim. Dünyaca ünlü bir markaya model olacaksın ve bunun için senin onayını bekleyemezdim. Hangi marka olduğunu biliyor musun?"dediğinde "hangisi!?"diyerek soru sordum.

"Celine"dediğinde bir kaç saniye duraksadım.

"Ne oldu cevap veremiyorsun?"deyip gülmeye başladığında"Hayalini biliyorum güzel kızım. Celine'de model olmak istiyordun.. Oldu işte"dediğinde "sen bunu nereden biliyorsun?"diyerek konuştuğumda"odanda Celine dergilerini biriktiyordun. Dergileri incelerken arasında bir not kağıdı gördüm.' 25 yaşındaki kendime not bırakıyorum. Bu dergilerde senin de resmin olacak.' diye yazmıştın. O yüzden yani. Sende haklısın başka markadan gelen teklifi onayladığımı düşündün ve öyle bir tepki verdin. Sözleşme önümde duruyor. Şirkete geldiğinde sözleşmeyi imzalayıp bir görüşme yapman gerekiyor."dedi.

"Tamam. Ben yoldayım."dediğimde "tamam kızım."dediğinde telefonu kapatıp dışarıya baktım.

Hayalim gerçekleşmişti. Gülümseyerek dışarıya bakıp yüzüme gülümseyerek bakan asistanıma baktım.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin