VOTE SINIRI:10
"Ben senin teklifini kabul ediyorum" dediğimde özgür yüzüme kaşlarını çatarak bakıp ciddi olduğumu görünce kalın dudakları şaşkınca açıldığında ağzını kapatıp "ışıl sen ciddi misin?"dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp "evet"dedim.
Özgür yanıma gelip sarıldığında saçımı öpüp ayrılıp yüzüme baktı.
"Işıl beni o kadar çok mutlu ettin ki anlatamam güzelim. Seni o kadar çok mutlu edeceğim ki hiçbir zaman üzülmeyeceksin."deyip yanıma oturduktan sonra elimi alıp dudağına götürüp gözlerini kapatarak öptü.
Dudağı elime değer değmez çekmesi bir olmuştu. Dudağını çektikten sonra elini elime kenetleyop yüzüme gülümseyerek baktı.
"Artık sana aşkım diyebilecek miyim?"dediğinde yüzüne buruk gülümseme ile bakıp kafamı salladım.
Yanıma oturup sandalyeyi bana yaklaştırdıktan sonra yanağıma öpücük bırakıp geri çekildi.
Dişlerini göstererek güldükten sonra iştahla kahvaltı yapmaya başladı.
Kahvaltı yapmayı bitirdiğimizde özgür'e bakıp "Ben hazırlanıp geliyorum. İstersen sende eve gidip hazırlan kapı önünde buluşalım."dedikten sonra özgür ayağa kalkıp yanıma yaklaştıktan sonra ellerini tezgahın köşesine koyup beni sıkıştırdıktan sonra yüzüme eğildi.
"Bugün ilk defa seni arkadaş gibi değil de sevgilim olduğun için öpeceğim aşkım."deyip yüzüme eğildiğinde bir elini yanağıma koyup diğer elini de belime koyduktan sonra boşta kalan yanağımı öptükten sonra dudağıma baktı.
Dudağımı öpeceğini anladığımda elimi omzuna koyup "üst kattan bir ses geldi. Babam bizi böyle görmesin." deyip uzaklaştırdığımda özgür yüzüme gülümseyerek bakıp "haklısın. Bende bir süre ailemden saklamayı düşünüyorum."dediğinde yanlış anlamasın diye"tamam aşkım."dediğimde özgür gözlerime gülümseyerek bakıp "aşkım diyen ağzını yerim güzelim."deyip yanağımdan makas aldıktan sonra önümü açıp "Ben eve gidip güzelce giyinip kapının önünde bekliyor olacağım aşkım."dediğinde "tamam"dedikten sonra merdivenlerden çıkıp odama girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
أدب الهواةAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....