[51]

76 8 2
                                    

Bugünkü bölümü biraz erken atmak istedim🫶

Keyifli okumalar dilerim 🥲❤️‍🩹

VOTE SINIRI:10

Demet abla ikimizin yüzüne teker teker baktıktan sonra "siz kardeşsiniz"dedi.

Nasıl yani!?

Özgür ile kardeş miydik!?

Ağzım açık şekilde demet ablanın yüzüne şaşkınca bakıyordum.

"Na-nasıl yani!? Demet abla nasıl olduğunu açıklar mısınız!?"dediğimde demet abla yüzüme üzülerek bakıp "Annene söylememek için söz verdim kızım. Söylememem gerekiyor."dediğinde yüzüne sinirle bakıp "Demet abla annem bana hiçbir şey anlatmaz. Ben senin anlatmanı istiyorum. Eğer anlatmam dersen sizinle olan ilişkimi şimdi şu noktada bitiririm."dediğimde kafasını yana yatırıp "yapma kızım. Annene söz verdim."dediğinde "Özgür ile kardeş olduğumuzu söylemek de o verdiğin  sözlerinin arasında mıydı!? Demet abla bak son kez diyorum. Bana neler olduğunu söylemezsen sizinle asla konuşmam."dediğimde bir süre yüzüme sessiz bir şekilde baktıktan sonra "Peki."dedikten sonra tüm dikkatimi demet ablaya vererek gözlerimi bile kırpmadan dinlemeye başladım.

Demet abla ne tepki vereceğimi görmek için yüzüme dikkatle bakıyordu.

"Genlerinde annen ile babanın kanı var ama..."deyip duraksadığında "ama 9 ay boyunca ben seni karnımda taşıdım."deyip sustu.

9 AY BOYUNCA BEN SENİ KARNIMDA TAŞIDIM!

9 AY BOYUNCA BEN SENİ KARNIMDA TAŞIDIM!

Demet ablanın dediği kelimeler kulağımın çınlamasına beynimde aynı şeyin tekrarlanmasına neden oldu.

"Be-beni sen mi doğurdun!?"sesim titreyerek soru sorduğumda demet abla konuşmadan kafasını sallayıp yüzüme üzülerek baktı.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin