[45]

106 7 22
                                    

VOTE SINIRI:10

"Işıl ben seni uzun zamandır seviyorum."dediğinde yüzüne gülümseyerek baktım.

"Bende seni seviyorum özgür sen benim sekiz yıllık arkadaşımsın."dediğimde yüzüme kaşını çatarak bakıp "ışıl ben senden hoşlanıyorum ama arkadaş olarak değil."dediğinde ağzımdaki yemeği çiğnemeden durup yüzüne baktım.

"Işıl ben seni çok ama çok seviyorum... Sadece arkadaşım değil sevgilim de ol istiyorum."deyip masadaki elimin üzerine elini koyup yüzüme gülümseyerek baktı.

"Ben sana açılmak için okulunu bitirmeni bekledim. Seni hep bekledim ışıl. Hep seni hayal ederek uyudum. Bu anı hayal ederek zamanın geçmesini bekledim.Benimle sevgili olur musun?"dediğinde ağzımdaki yemeği yutup yüzüne baktım.

"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Özgür bana düşünme fırsatı verir misin?"deyip yüzüne baktığımda "tamam güzelim."dedikten sonra elimin üzerinden elini çekip yemek yemeye devam etti.

Yemeklerimiz bittiğinde tatlı sipariş verdikten sonra telefonumu elime alıp sosyal medyada dolandım.

"Işıl çok güzelsin."dediğinde bakışlarımı telefondan kaldırıp yüzüne baktım.

"Sen de çok yakışıklısın."dediğimde yüzüme gülümseyerek bakıp "Ben sadece senin yanında öyleyim ışıl. Beni sen var ediyorsun."dediğinde "olur mu hiç özgür."dedikten sonra tatlılar geldiğinde yemeğe başlayıp gülümsedim.

Tatlılar bittiğinde lavaboya gitme bahanesiyle kasadan parayı ödemek için kalktım.

"Lavaboya gidip geleceğim özgür beni bekle kasaya beraber gideriz."dediğimde "tamam güzelim."dediğinde lavaboya doğru yürüyüp özgür'e baktığımda telefonla oynadığını gördüğümde adımlarımı kasaya doğru yönlendirdim.

Kasadan parayı ödeyip masaya geri dönüp sandalyeye oturdum.

Özgür garsona el hareketi yapıp çağırdığında "Fişi getirir misin? Kalkacağız."dediğinde garson "masanızın ücreti ödendi efendim."deyip gittiğinde özgür yüzüme kaşını çatarak bakıp "bunu kabul etmem. Bir sonrakine ben ödeyeceğim. "dediğinde "tamam ödersin."deyip göz kırptım.

Masadan kalkıp çıkışa doğru ilerleyip arabaya bindikten sonra özgür'e bakıp "Bir kaç tur attıktan sonra beni eve bırakır mısın?"diyerek soru sorduğumda "seninle biraz daha vakit geçirmek isterdim ama biliyorum yorgunsun.. O yüzden teklifini kabul ediyorum ışıl hanım" dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp "teşekkür ederim."dediğimde "bu benim için bir zevk."dediğinde gülmeden edemedim.

Emniyet kemerimi bağladıktan sonra arkama yaslanıp dışarıyı izledim.

Bazı insanlar birisiyle tartışma halindeyken oturduğu yerde kendini rahatsız hissedip vücudunu geriye yaslar.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin