VOTE SINIRI:5
"Emir... Benim sevgilim olur musun!?"dedim.
Yüzüme kaşlarını yukarıya kaldırarak bakıp tepkimi izleyip kararımın kesin olduğunu anlayınca"sen ciddisin"dedi.
"Ya sadece bir kaç aylık... Esra'nın benim mert'i sevmediğimi anlayınca seni elimden almaya kalkacaktır. Ona mert'i sevmediğimi göstermek ve foyasını ortaya çıkarmak istiyorum var mısın?"deyip gözlerine baktım.
"Ben sana birşeye ihtiyacın olursa bana söyle demiştim tabiki de varım."deyip elini elimle birleştirip yüzüme gülümseyerek baktı.
"İlk datemizi yapalım mı?"diye sorduğunda"tabiki yapalım."dediğimde elimden tutup çekiştirip acıttığında elimi çektiğimde arkasına dönüp yüzüme baktı.
"Yalnız gerçek sevgili olmadığımızı unutma lütfen... hep elimi mi tutacaksın..."dediğimde "tabiki unutmam...Mert ile Esra'nın okulda olduğunu biliyorsun... o yüzden tutmak istedim..."dediğinde elimi uzatıp "tamam tut o zaman.."dediğimde elimi tutup sıktı.
"Elimi sıkma lütfen.."dediğimde
"tamam ne kadar da narinsin..."dediğinde yüzüne kaşımı çatarak"bende tırnaklarımı avucunun içine batırırsam acımaz mı?"dediğimde"acımaz dene istiyorsan"dedi dalga geçerek.Ciddi olduğumu anladığında elimi bırakıp benden uzaklaşmaya çalıştığında"dur yapacağım. Benimle dalga geçip gülüyorsun."dediğimde"tamam gülmüyorum.Gel."deyip elini uzattığında elini tutup yürümeye devam ettiğimizde arkamı dönüp bakma ihtiyacı hissettim.
Bir anda arkamı dönüp baktığımda merti kollarını birbirine dolamış kaşını çatmış bir şekilde okul kapısında durduğunu gördüğümde önüme döndüm.
"Emir görev başarılı."dedim.
"Gördü mü?"dediğinde "evet"diyerek gülümsediğimde gözleri dudaklarımda takılı kaldığında boğazımı temizledim.
"Sıra Esra'da... bakalım bizi neler bekliyor..."dediğimde"o kolay avlanır."dediğinde "hadi bakalım. Ne yemek yiyeceğiz?"diye sorduğumda"türk yemeği yiyeceğiz."dedi.
Arabaya binip emirin istediği restoranta gidip yemek siparişi verip bekledik.
Karşı tarafıma baktığımda Esra ile mert'i gördüğümde "bizi mi takip ediyorlar?"diyerek Emir'e soru sorduğumda"kimler?"dediğinde sinirli bir şekilde "sence bizi sinir eden başka kim var!?"dediğimde"tamam sinirlenme. Bizde onları kıskandırırız."dediğinde"nasıl?"diye soru sorduğumda"gel yanıma otur"dediğinde ikiletmeden yanına oturdum.
Yemeklerimiz geldiğinde yemeye başladığımda emir farklı yemekleri sipariş verdiğimizden dolayı elimdeki çatalı alıp kendi tabağından bonfile et verdiğinde ağzımı açtıktan sonra yedim.
"Sen alıştın galiba..."dediğinde "neye?"dediğimde gülümseyerek "benim sana yemek yedirmeme alıştın onu diyorum."dediğinde sesli bir şekilde güldüm.
"Evet alıştım.."dediğimde ikimizde gülüştükten sonra üzerimizde gölge hissettiğimde başımı kaldırdım.
Mert ile Esra yanımıza gelmişti. Esra kollarını birbirine birleştirmiş sinsi bir şekilde yüzüme baktığında "buyrun oturun"deyip elimle boş sandalyeleri gösterdim.
Hiç bir şey demeden oturduklarında emir ağzıma tekrar kendi çatalıyla birşeyler koyduğunda yüzüne gülümseyerek baktım.
Bende önümde duran spagettiyi çatala dolayıp emirin ağzına uzattım.
Bekletmeden yediğinde önüme dönüp yemek yemeye devam ettim.
Yemekler bittiğinde emir "aşkım kahve içer misin?"diye sorduğunda yan gözle mert'e bakıp gözlerimi Emire çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....