VOTE SINIRI:5
Esra'nın sevgilim diyerek tanıtacağı kişi Mertti!
Esra dişlerini göstererek gülüp "sevgilim otur."deyip yanındaki sandalyeyi gösterdiğinde Mert bir saniye bile beklemeden oturduğunda gözlerini emirin üzerinde gezdirdikten sonra bana baktığında göz göze gelmemek için bakışlarımı başka yöne çevirdim.
Yanımıza sipariş vermek için garson geldiğinde içecek istedim.
Bu ihanetle bir şey yemeyi düşünmüyordum.
En yakın dediğim arkadaşım benden intikam almak için sevdiğim adamı sevgilisi olarak tanıtmış bir de utanmadan karşımda gülerek oturuyordu.
Garson içecekleri getirdiğinde bir an önce içip gitmek istedim.
Esra ile mert karşımda gülüşerek birşey anlattığında emir boğazını temizleyerek "neye gülüyorsunuz bize söyleyin biz de gülelim."dediğinde Mert öne doğru eğilip "siz anlamazsınız.. o yüzden söyleme ihtiyacı duymadık..."dediğinde gözlerimi Esra'ya çevirdiğimde bana bakıp sinsice gülümsediğini gördüm.
Esra ona baktığımı farkettiğinde gülüşünü düzeltip bakışlarını Emire yönlendirdi.
"Peki."deyip önüne döndüğünde emir aldığı cheesecake'den alıp ağzıma uzattığında yüzüne baktım.
Ben peynirli tatlıları sevmezdim.
"Işıl peynirli tatlıları sevmez."diyen mert'e bakışlarımı çevirdim.
Bunu ne zaman öğrenmişti?
Emirin uzattığı cheesecake'i bir saniye bile beklemeden yiyip çiğneyerek yuttuktan sonra yüzüne baktım.
"Güzelmiş bir çatal daha versene"dediğimde emir bir çatal daha alıp ağzıma doğru uzatıp yedirdikten sonra içecekten içtikten sonra bittiğini gördüğümde "biz gidelim artık."deyip sandalyeyi arkaya doğru itikleyip kalktıktan sonra emiri bekledim.
Emirle beraber cafeden çıkıp arabaya bindik.
"Neden bu kadar düşüncelisin?"diye soru sorduğunda "değilim sadece morelim bozuk."dediğimde "morelinin bozuk olmasının nedeni onlardı değil mi?"dediğinde "evet"dedim.
"Anlamıştım. Adı Mert miydi neyse artık bakışları senin üzerindeydi."dediğinde dediği şeyi umursamayıp konuyu değiştirmek istercesine "benim çileğe alerjim var. Bil istedim."dediğimde "konuyu değiştirmek istediğini anladım. Birşeye ihtiyacın olursa veya başın şu ikili yüzünden zor duruma düşersen bana söyleyeceksin tamam mı?"dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp"tamam"dedim.
Emiri yurda bıraktıktan sonra şoföre"beni sahile götürür müsün?"dediğimde yaklaşık beş dakika sonra sahile vardığımızda beklemeden inip topuklu ayakkabılarımı çıkartıp kumda yürümeye başladım.
Bunun için ağlamayacağım. Benim adım ışıl. Ben bunun üstesinden gelirim.
Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Nasıl intikam alabilirdim!?
Hava kararmaya başladığında arabaya doğru yürüyüp geldiğimde arabaya binip topuklu ayakkabılarımı giyindim.
Yurda geldiğimde telefonumu alıp sosyal medyaya girmeden önce üstten bir bildirim geldi.
*mertozgun seni takip etmeye başladı*
Üstüne tıklayıp hesabına girip fotoğraflarına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....