VOTE SINIRI:10
"O gün sana dediklerim şeyler yalandı... Onları söylememe baban zorlamıştı.. "dediğinde yüzüne soru soran bakışlarla baktım.
Nasıl yani!?
Bunca yıl kendimi boşuna mı üzmüştüm.
"Nasıl yani!? "dediğimde mert yüzünü tamamen yüzüme çevirip " Biz seninle bu konuşmayı yapmadan önce baban gelmişti hatırlıyorsan. "dediğinde " Evet."deyip konuşmasını devam ettirsin diye dudağına baktım.
"Baban bizi öyle el ele görünce sinirlenmişti. İkimizin ayrılmasını istemişti beni bu yüzden tehdit etmişti. Anlayacağın beni buna baban zorlamıştı. " deyip gözlerimin içine baktığında gözlerimi kaçırıp denize bakıp neler diyeceğimi düşündüm.
Ben böyle olacağını beklemiyordum. Babamın yaptıracağı aklımın ucundan bile geçmemişti.
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum mert. Çok şaşkınım. Söylediğin iyi oldu çünkü sana bunun yüzünden kötü davranıyordum. Sanırım yanımda asistan olarak çalışmana izin vereceğim. " dediğimde buruk bir şekilde gülümseyip "Tamam." dedi.
Boynumun ağrıdığını hissettiğimde "bacağına uzanabilir miyim? " dediğimde "Ta-tabi uzan."dediğinde bir saniye bile beklemeden uzandım.
Uzandıktan bir kaç saniye geçtikten sonra saçımda sıcaklık hissettiğimde gözlerimi kapattım.
Kendimi güvende hissediyordum.
Yan döndüğümde Mert'in parmakları saçımın içine tarak gibi girdiğinde duraksadığında okşamaya devam et dermiş gibi mırıltı çıkarttığımda okşamaya devam ettiğinde gülümsedim.
"Mert." diyerek kısık sesle konuştuğumda "efendim? " dediğinde "Neden bana gerçeği söylemedin? "diyerek soru sırduğumda " Söylemek için fırsatım olmadı benden kaçıyordun sürekli. "dediğinde kaşlarımı çatıp bir hışımla uzandığım yerden kalkıp oturup yüzüne sinirle bakıp " Söylediğin şeyler beynimde yankılanıp durdu mert. Ne zaman yüzüne baksam aklıma söylediklerin geliyor. Babam sana o sözleri yazıp vermedi ya! Senin beni sevdiğine inanmadım. İnandıramayacaksın da! "dediğimde " İnandırabilirim."dediğinde yüzüne kaşımı çatarak bakıp "nasıl!? " dediğimde mert bir saniye bile beklemeden dudağını dudağıma bastırıp öpmeye başladı.
Mert'in aniden öpmesi beni şaşırtıp etkisi altında burakmıştı.
Mert belimden kavrayıp kendine çektiğinde yüzünü yüzüme sabitleyip üzerime eğildiğinde aldığım nefesi tuttum.
Mert bana olan aşkını inandırmak için öpmeyi seçmişti.
Mert öpüşüne karşılık vermem için elini belime bastırdığında ağzının içine boğuk bir inleme bıraktım.
Mert elini çeneme getirip ağzımı daha da çok açıp dilini dudaklarımın içine itiklediğinde gözlerimi yumup öpüşüne karşılık verip acemice öpmeye başladım.
Mert karşılık vermeye başladığımda öpüşünü hızlandırıp nazikçe omuzlarımdan iteleyip uzattığında öpüşmeye devam ettiğimizde mert elini kazağın içinden koyup okşamaya başladığında ağzımdan hırıltılı sesler çıkmaya başladığında karnımın üstüne şekiller çizmeye başladı.
Mert ile öpüşmeye devam ederken öpüşümüzün durmasına engel olan bir kişinin sesi duyulmuştu.
Bu ses kulaklarımı tırmalarken mert gözümün içine anlamsızca bakıp yutkunmuştu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Arkadaşlar sizce gelen kişi kimmm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....