[63]

65 4 6
                                    

VOTE SINIRI:10

Mert'in ağzından devam...

Elimdeki fotoğraftaki bebeğin ben olup olmadığını teyit etmek için telefonumu çıkartıp fotoğrafını çektikten sonra fotoğraf albümünün içine koyduktan sonra odanın kapısı hızlı bir şekilde açıldığında odaya giren haluk amcaya baktım.

"Neden kızımın yanında olduğunu biliyorum!Amacının ne olduğunu da biliyorum! Kızımın asistanı olarak ona daha çok yakın olmak istiyorsun ama bu olmayacak! Işıl'ı çok iyi tanıyorum. Asla ailesiyle iletişimini kesmez! " dediğinde "O yüzden mi eşyalarını istedi! Sizi görmek bile istemiyor! " dediğimde kazağımın yakalarından tutup yumruk attığında bir adım geriye doğru sendelemiş haluk amcanın tuttuğu yakalarım yüzünden öne doğru yalpalamıştım.

"Babanla iyi bir geçmişimizin olması sana iyi davranacağım anlamına gelmiyor. Ne yapacaksan çabuk yap ve evimden def olup git! " deyip tuttuğu yakalarımı itiklermiş gibi bıraktığında ışıl'ın yatağının üzerine düştüm.

Haluk odadan çıktığında düştüğüm yerden kalkmayıp uzanmaya devam ettim. Yatağa Işıl'ın kokusu sinmişti.

Yorganı kaldırıp yastığı alıp kokladığımda gülümsedim.

Ayağa kalkıp kutunun içine yastığı koyduktan sonra eşyaları odadan çıkartacağım sırada Işıl'ın annesi elinde tuttuğu poşeti elime verip "bunu ışıla verir misin? " dediğinde "tabi kii. " dediğimde yüzüme gülümseyerek bakıp elini omzuma koyduktan sonra yanımdan ayrıldı.

Eşyaları bagaja koyduktan sonra arabaya binip Işıl'ı aradım.

Işıl açmayınca Fatih'i arayıp beklemeye başladım.

"Alo mert ne oldu? " dediğinde "Işıl'ın evinin konumunu atar mısın aradım ama telefonu açmadı. " dediğimde "Konumu atayım ama onlar uyuyorlardır büyük ihtimalle. Sen kapıyı çaldığında kapıyı evdeki hizmetli açar. " dediğinde "Tamam şimdi at yoldayım." dediğimde "tamam." deyip telefonu kapattıktan bir kaç saniye sonra telefonuma gelen bildirim sesiyle konum geldiğini anladım.

Konumu açıp bir yere indirdikten sonra eve doğru sürdüm.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin