[38]

140 11 13
                                    

VOTE SINIRI:5

"O zaman direkt konuya gireceğim ışıl. Ailene benim sana engel olmadığımı göstermeye var mısın!?"dedi.

Burada ne demek istemişti!?

Sevgili olmak mı istiyordu!?

"Mert ben şuan kendimi sevgili olacak kadar hazır hissetmiyorum... Kendimi derslerime adamak istiyorum."dediğimde yanıma gelip elimi tuttu.

"Tamam biz de öyleymiş gibi davranalım ama oyundan değil gerçekten... Gerçekten birbirimizi seviyormuş gibi davranalım."dediğinde yüzüne düşünürmüş gibi baktım.

"E ne yapacağız ki?"diye soru sorduğumda "sevgililer ne yapıyorsa onu yapacağız."dedi.

"Yine aynı şey oluyor mert. Ben istemiyorum."deyip tuttuğu elimi çektiğimde belimden tutup kendine çekip yüzüme baktı.

İncitmek istemezmiş gibi gözümün önüne düşen saçı eliyle kulağımın arkasına koyup gözlerime baktı.

"Tamam sen düşün biraz ama seni Eyfel kulesinin altında öpmeme izin ver."dediğinde gözlerimin içine gülümseyerek baktı.

Yüzündeki gülümeseye bakarak bir anda "tamam"dedim hipnoz olmuş bir şekilde.

Tamam dediğimi idrak ettiğimde "hayır."dediğimde "tamam dedin güzelim."deyip belimden tutup kendine çektiğinde boşta kalan elimi ensesine koyduğumda beklemeden dudağını dudağımla birleştirip beklemeden öpmeye başladı.

Elini çeneme koyup aşağıya doğru çektiğinde açılan ağzımdan dilini içeriye koyup yalamaya başladı.

Öpüşü derinleşip nefes almamı zorlaştırdığı için ağzımı daha da çok açtığımda dilini damağıma değdirdiğinde geri çekilmek istedim.

Mert izin vermeyip bacaklarımdan tutup çekip kendine sarmaladığında bir kaç adım uzakta olan arabanın önüne geldiğinde arka kapıyı açıp beni uzattığında dudağını ayırdı.

Nefes nefese kalmış şekilde birbirimizin yüzüne baktığımızda Mert dudağını dudağıma birleştirmeden önce ellerini çıplak bacağıma koyup okşamaya başladı.

Ellerini iki bacağımda dolandırdığında gözlerimi kapatıp nefes alış verişlerimi düzenlemeye çalıştım.

İki elleri bacağımdan daha da yukarıya çıkıp külodumun ucunu tutup altına elini koyduğunda "o gün seni külot ile gördüğümde kendimi çok zor tuttum. Aklımdan deli gibi fikirler geçti. Seni öpmek istedim."deyip sustuğunda devamını getirmesini istemediğim için ensesinden tutup kendime çekip dudağımı dudağına bastırdım.

Bunu yapmamı beklemiyormuş gibi bir saniye dursa bile hemen ardından öpüşüme karşılık verdi.

Arabanın içinde çıkan öpücük sesleri kulağımı doldurdu.

Öpüşümüz  hızlandığı sırada mert kolunu boynumun altından geçirip dudağını ayırdığında "akşam devam edeceğiz."deyip dudağıma baktığında "sabaha kadar öpeceğim seni."nefes nefese kalmış şekilde dediğinde cevap vermeyerek gözlerimi kapatıp nefes alış verişlerimi düzene koymaya çalıştım.

Mert arka koltuğa uzanıp beni üzerine çektiğinde gözlerimi açıp göğsüne baktım.

"Ben hâlâ açım."dediğimde yüzüme bakıp "ikimizin tek yemek yiyeceği bir yere gidelim."dediğinde "tamam olur mert."dediğimde belimden tutup ters dönüp tekrar üzerime çıktığında yüzüme gülümseyerek baktı.

"Birşey daha yapacağım."deyip kulağıma eğildiğinde "huylanıp huylanmadığına bakacağım."deyip kulak mememi öptüğünde geriye doğru çekildim.

"Huylanıyorum."dediğimde üzerime daha da eğilip kulağımı öpüp geri çekildikten sonra belimden tutup oturttuğunda kapıyı açıp arabadan çıkıp elini uzattı.

"Ön koltuğa binip gidelim."dediğinde uzattığı elinden tuttuğumda elimi bırakmadan kapıyı açıp binmemi bekledikten sonra kapıyı kapattı.

Öbür taraftan ön koltuğa binip arabayı sürmeye başladığında yüzüme ara sıra gülümseyerek bakıp geri önüne dönüyordu.

Ben ise nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.

Bir restoranın önünde durduğumuzda arabadan inip Mert'i beklediğimde elimden tutup kendine çektiğinde tuttuğu elimi geri çekemeden yürümeye devam etti.

Restorana girip menüden yemek seçtikten sonra garsonun yemek getirmesini bekledik.

Garson yemek getirince beklemeden yemek yemeye başladım.

Yemeklerimiz bittiğinde restoranda uzun zaman geçirdiğimizi anladığımızda hesabı ödeyip çıktık.

Mert elimi tutup arabaya doğru yürüdüğümüzde arkamızdan tanıdık bir ses geldi.

Bu benim babamdı.

HER BÖLÜM SONUNDA AYNİ SORULARİ SORMAK GERÇEKTEN SIKICI Kİ BASKA SORU SORACAĞIM ARKADAŞLAR NASILSINIZ?

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin