VOTE SINIRI:5
Yüzüme baktıktan sonra dudağıma bakıp "bakayım bu umrunda olacak mı!?"deyip bir anda dudağını dudağıma bastırdı.
Ellerimi göğsüne koyup itikleyeceğim sırada bileklerimden yakalayıp belime koyup tek eliyle tutup bastırdıktan sonra diğer elini çeneme koydu.
Bileklerimi belime daha da bastırdığında bileğimin acısından ağzının içine inlediğimde dilini ağzımın içine koyup öpmeye devam ettiğinde ayaklarımla durdurmaya çalıştım.
Bir bacağımı kaldırıp erkekliğine tekme attığımda acıyla geri çekildi.
Elimin tersiyle dudağımı silip mert'e baktım.
"Neden beni öpüyorsun delirdin mi!?"diyerek bağırdım.
"Sen niye oraya tekme atıyorsun çocuğumuz olmayacak."dediğinde kollarımı birleştirip yüzüne baktım.
"Seninle evleneceğimi kim söyledi!?"dedim.
Kapının önüne gidip kulpu indirip açmaya çalıştım.
Mert'in yanına gidip elimi uzatıp"anahtarı ver"dedim.
"Vermem... bana birşeyleri açıklamak zorundasın..."deyip kendini düzelttikten sonra uzattığım elime elini koyduğunda elimi geri çektim.
"Işıl... tamam bak aramızda ufak bir tartışma olmuş olabilir-"dediğinde cümlesini tamamlamasına izin vermeden "ufak mı? Emin misin Mert!?"dedim.
"Öyle değil ışıl-"dediğinde "birşey duymak istemiyorum!"dedikten sonra "kapıyı açmazsan bağırırım.. taciz ettiğini söylerim... aç kapıyı..."dedim.
Ciddi olmadığımı düşünüp yüzüme bakmaya devam ettiğinde bir anda "İMDAAAAAAAAAAT"diye bağırdığımda mert ağzımı kapatıp bağırmamı engellerken bağırmaya devam ettim.
"BONO TOCOZ ODOYORLOR"dediğimde kapıdan tıklatılma sesi geldiğinde"ışıl... orda mısın!?"diyen emirin sesini duyduğumda mert'in elini ısırıp kapıya doğru koşup"emir kurtar beni... Mert beni buraya kilitledi.."dediğimde "kapının önünden çekil..."dediğinde kapının önünden çekilip kenarda bekledim.
Mert'e baktığımda elinin dizlerinin arasına koymuş inliyordu.
Kapıdan ard arda vurma sesleri duyduğumda emirin kapıyı kırmaya çalıştığını anladım.
Kapı bir anda açıldığında emirle göz göze geldiğimde yüzüne dudağımı büzerek baktığımda yanıma gelip elini yanağıma koydu.
"İyi misin!?"deyip baş parmağıyla yanağımı okşadı.
Boğazımı temizleyip "iyiyim... Mert beni buraya kilitledi.."dediğimde elini yanağımdan çekip Mert'in yanına gidip bir tane yumruk attı.
Mert geriye doğru sendeleyip dolaba tutunup üzerine yürüyen Emire baktı.
"Sevgilimden uzak dur!"deyip yakasından tutup yaslandığı yerden kaldırıp yakasını sertçe kavradı.
"Işıl'ı öptüm."dediğinde Mert yüzüne sinirle baktığında "ne dedin sen!?"diye sorduğunda "ışıl'ı öptüm dedim."dediğinde Emir tekrar yumruk attığında dayanamayıp emirin kolundan çekip uzaklaştırmaya çalıştım.
"Emir aşkım bırak lütfen."deyip mert'e baktım.
Burnundan kan akıyordu...
"Burnu kanıyor zaten bırak."dediğimde emir elimi tutup odadan çıkarttı.
"Seni öptü mü gerçekten!?"diye sorduğunda "evet."dediğimde adımlarını durdurup yüzüme baktı.
"Neden izin verdin."dediğinde gözlerimi kaçırıp "zorla öptü."dediğimde yüzümü incelemeye devam edip "sen onu hâlâ seviyor musun?"diye sorduğunda "saçmalama. Sevmiyorum"dediğimde yüzüme aynı ifadeyle bakmaya devam ettiğinde "tamam seviyordum. Ama şuan birşey hissetmiyorum."dediğimde bir kaşını yukarıya kaldırıp"emin misin!?"diye sordu.
"Eminim."dediğimde aynı şekilde durduğunu gördüğümde "tamam belki unutmaya çalışıyorumdur. Başka da soru sorma."deyip yürümeye başladığımda elimden tutup durdurdu.
"Ne yani! İkimizin oyunu gerçeğe dönüşemeyecek mi!?"diye sordu.
Ben Emire ne cevap verebilirdim!?
Bu bölüm kısa oldu farkındayım ama başka bölümlerde daha uzun yazarım.
Bu arada haftaya okulum başlıyor ne zaman müsait olursam o zaman yazmaya başlarım.
Bu hafta içerisinde atacağım birkaç hikayede tüm gerçekler ortaya çıkacak merakla bekleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....