[41]

132 13 2
                                    

VOTE SINIRI:5

"Seni onun için çağırdım Fatih."dedikten sonra yere baktım.

Fatih oturduğu yerden kalkıp yüzüme şaşkınca bakıp "Kızı çok üzmüşsün şerefsiz. Kız ağlamıştı ve en kötüsü eli kanıyordu..."dediğinde yüzüne merakla bakıp "nasıl yani!? Neresi kesilmişti!?"diye sorduğumda "avuç içi kesilmişti... Tırnağı kesmiş olabilir mert sen bunu kıza nasıl yapabildin.. Nasıl!? Aklım almıyor! Kızı üzmen için yeterli bir gerekçen olması gerekiyor mert yoksa seninle olan arkadaşlığımı burda ve şu noktada bitiririm!"dediğinde yüzüne hak verircesine bakıp "Herşey güzel gidiyordu... Ben ona teklif bile edecektim... Ama babası ortaya çıkınca işler tam tersine döndü... Haluk beni babamla kıyasladı! Sonun öyle olur dedi! Babamı biliyorsun... Benim gibi ünlü bir aşçıydı... Tek bir sorunu vardı o da annemdi... Annemi çok severdi... Nereye gitse annemi almadan gitmezdi... Onlar ölmeden önce annemle babam iş gezisine gitmek için beraber arabayla gittiler... Annem ile babam kaza yaptı ve öldüler... Bizim sonumuzun da öyle olacağını düşünüyor Fatih inanabiliyor musun!? Haluk önceleri ışıl'ı bana gözü kapalı emanet ederdi... Herşey kaza yaptığımız günden sonra başladı... Işıl komada yattı... O zamanda gitmiştim ama geri dönebilmem için bir sebebim vardı ama şimdi..."deyip içimi çekerek nefes alıp konuşmaya devam edecekken Fatih elini omzuma koyup "anladım dostum... Daha fazla kendini yorma.."dedikten sonra yanıma oturdu.

                      ************

Gözlerimi babamın seslenişi ile açtığımda "geldik kızım..."dediğinde dışarıya bakıp yurdun önünde olmadığımı anladığımda "burası neresi?"diye soru sordum.

"Ben bir kaç gün daha burdayım o yüzden yurtta değil de yanımda kalmanı istedim."dediğinde anlamış gibi başımı salladım.

Haklıydı...

Bu kafayla ders çalışamazdım.
Babam bavulu arabadan çıkartmadan önce evin anahtarını uzatıp "kızım sen kapıyı aç geliyorum."dediğinde elindeki kilidi alıp kapıyı açıp içeriye girdiğimde etrafı inceledim.

Babam eve girip bavulu asansörün önüne indirip "odan hemen asansörün karşısındaki ikinci oda kızım."dediğinde bavulla beraber asansöre binip babamın tarif ettiği yere doğru ilerleyip kapıyı açıp odaya girdim.

Bavulu dolabın önüne indirdikten sonra odamı inceledim.

Odadan çıkıp aşağıya indiğimde babamın bilgisayar karşısında oturmuş bir şekilde birisiyle konuştuğunu gördüm.

Toplantı yaptıklarını anladığımda sessizce mutfağa girip su içtim.

Odama tekrar çıktığımda kendimi yatağa atıp olanları düşünmemeye çalışarak gözlerimi yumdum.

         ***********

Gözlerimi odadaki tıkırtı ile açtığımda pencerenin açık olduğunu fark ettiğimde yataktan kalkıp pencereye baktım.

Pencerenin ön tarafında küçük bir kedi görmeyi beklemiyordum.

Kedi beni farkettiğinde gözlerini kırpıştırarak yüzüme bakıp miyavladi.

Düşmemesine dikkat ederek elime alıp "sen nasıl buraya çıktın? sen sokak kedisine bile benzemiyorsun. Sahibin nerede?"cevap vermesini umarak soru sordum.

Kediyi yatağımın üzerine indirip telefonumu alıp saate baktım.

Saat gecenin dördüydü. Kedinin yanına gidip üzerine baktım.

Üzeri kirli olduğu için yıkamak için banyoya gidip gerekli malzemeleri hazırlayıp odaya geri dönüp kediyi alıp banyoya götürüp yıkamaya başladım.

Kediyi yıkadıktan sonra kurulayıp yatağa uzattım.

Yemesi için birşeyler almak için mutfağa inip dolaptan yoğurt küçük bir kaseye koyup odaya götürdüm.

Kedinin önüne yoğurdu indirdiğimde kokusunu almış gibi uyanıp yemeye başladı.

Yatağıma uzanıp geri uyumaya çalıştım. Başarılı da olmuştum.

Sabah uyandığımda ilk işim kediye bakmak olmuştu.

Odamın içinde kediyi aradığımda bulamayınca odadan çıkıp etrafa bakıp kediyi aradım.

Aşağıya indiğimde babamın mutfakta kahvaltı hazırladığını gördüğümde "baba evin içinde yavru bir kedi gördün mü?"diyerek soru sordum.

"Hayır kızım."dedikten sonra beklemeden ayakkabımı giyinip dışarıya bakmak için evden çıktım.

Daha yıkayalı uzun zaman geçmemişti ve benim yüzümden bu soğuk havada hasta olmasını istemezdim.

Arka bahçeye gidip kediyi aramaya başladım.

"Pisi pisi.."deyip arka bahçeyi dolanıp ön bahçeye gidip aradıktan sonra önümü dönmem birisiyle çarpışmam bir olmuştu.

Sizce kiminle çarpıştı?

Diğer bölüm sezon finali olacakkk

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin