VOTE SINIRI:5
Mert yüzüme kaşını kaldırarak bakıp "emir seni aldatıyor."dedi
"Sana neden inanayım."dediğimde "tamam. Kanıtlayacağım. Esra'nın evinin anahtarının kopyası var bende. Esra ile emir öpüşürken eve girdim. Onlara belli etmeden çıktım."dediğinde "sana yine inanmıyorum."dedim.
"Peki"deyip telefonunu çıkartıp bir şeyler açtıktan sonra telefonu elime verdi.
Esra ile emir'in öpüşürken çekildiği fotoğraftı.
Boğazımı temizleyip "bunu Esra'ya söyleme."dedim.
Lavaboya gidip elimi yıkamaya başladığımda "neden şaşırmadın ve neden Esra'nın bilmesini istemiyorsun?"diye sorduğunda "Hiç Esra benim arkadaşım. Onun iyiliği için susmanı istiyorum."dediğimde sesli bir şekilde güldü.
"Eğer arkadaşının iyiliğini isteseydin ayrılmamızı isterdin. Işıl bak ben aptal değilim."deyip yanıma yaklaştı.
Üzerime doğru yürüyüp ellerini lavaboya koyup beni lavabo ve kendi arasında sıkıştırdı.
"Sen doğruyu anlatamadığın sürece önünden çekilmeyeceğim."dediğinde kaşımı çatıp"çık önümden."dedim.
"Kaşını çatıp sinirli görüneceğini düşünüyorsan yanılıyorsun. Çok tatlı oluyorsun."dediğinde çattığım kaşımı düzelttim.
"Anlattıkların ikimizin arasında kalacak. Hatta seninle işbirliği bile yapabilirim."dediğinde Mert'in işime yarayacağını anladığımda"tamam"dedim.
"Önce lavabonun dolu mu boş mu olduğunu bilmem gerekiyor."dediğimde mert kapıları teker teker açıp içeriye bakıp yanıma geldi.
"Boş anlat."dediğinde içime nefesimi çekip "Esra babamın hastanede öldürdüğünü düşünen ailenin kızı."dediğimde"nasıl yani!?"diye sorduğunda"doğru duydun."dedim.
"Esra benden intikam almak için seninle sevgili oldu. Seninle aramda birşeyler olduğunu düşünüyordu. Şimdi ise sevgilimi yani emir'i elimden almaya çalışıyor."dediğimde konuşmama izin vermeden "komadan yeni uyandın ve emirle sevgili oldun ışıl. Bu da oyunun bir parçası değil mi doğruyu söyle."dediğinde gözlerinin içine baktım.
"Evet o da oyunun parçası."dediğimde üzerime eğilip"neden öpüştün onunla."deyip elini saçıma koydu.
"Ben onunla gerçekten öpüşmedim. Yanağımı öptü."dediğimde saçımı parmağına dolayıp oynamaya başladı.
"Tamam hadi plan yapalım."dediğinde plan yaptıktan sonra lavobadan çıkacakken elimden tutup durdurdu.
"Emir bana anlattıklarını bilmeyecek."dediğinde "Emir de planın bir parçası. Bilmesi gerekiyor."dediğimde tuttuğu elimi sıkıp"bilmeyecek dedim ışıl."dediğinde "tamam bilmeyecek."dediğimde elimi bırakıp yanımdan hızla ayrıldı.
Masaya geri döndüğümde Esra'nın emirle konuşmaya çalıştığını emir'in cevap vermediğini gördüğümde boğazımı temizleyip uyardığımda konuşmaya başladı.
"Emircim. Ne okuyacaksın?"dediğinde emir gülümseyerek "Hukuk okuyacağım."dedi.
Esra ağzını açıp bir şey diyecekken "aşkım yemeğini yediysen çıkabilir miyiz? Ders zili yaklaştı."dediğimde emir yüzüme gülümseyerek bakıp"tamam aşkım gidelim."dediğinde Esra'nın sinirli bir şekilde gülümsediğini gördüğümde sinirlendirdiğim için mutlu oldum.
Tepsileri boşaltıp yemekhaneden çıktıktan sonra "iki saat gelmedin bir şey mi oldu?"diye sorduğunda Mert'in aramızda geçen konuşmaları Emire söylememem gerektiğini hatırladığımda "sıra vardı. Siz ne yaptınız?"diyerek soru sordum.
"Esra ile tek kaldık. Bu çıkışta bir planın var mı diye sordu."dediğinde"ne dedin?" yüzüne merakla bakıp söyledim.
"Yok dedim beni evine davet etti."dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp "bugün Esra'yı şutluyoruz o zaman?"dedim.
"Evet"deyip konuyu kapatması gözümden kaçmamıştı.
Emir onu kullandığımı işimiz bittiğinde onunla konuşmayacağımı falan düşünüyor olabilirdi.
Tüm şüpheleri ortadan kaldırmak için "emir biliyor musun?Esra aramızdan çekilsin bir parti vereceğim."dedim.
Emir yüzüme gülümseyerek bakıp "tamam beraber yapalım."dediğinde kolundan tutup "sensiz olmaz."dedim.
Umarım şüpheyi ortadan kaldırabilmişimdir.
Sınıfa girip yerimize oturduk. Son derslerde su gibi akıp gittiğinde şaşırmadan edemedim.
Eşyalarımı toplayıp okuldan çıktığımda özgür'ü arabaya yaslanmış bir şekilde bana gülümseyerek baktığını gördüğümde yanına koşarak gidip sarıldım.
"Hoşgeldin özgürüm..."deyip sarılmaya devam ettiğimde özgür belimden tutup kendinden uzaklaştırıp "hadi yemekler benden"dedi.
Arabaya binip emniyet kemerimi bağlayıp özgüre baktım.
Özgür baktığımı anladığında yüzüme dönüp gülümseyerek baktıktan sonra önüne dönüp arabayı sürmeye başladı.
Bir tane cafenin önünde durduğumuzda arabadan inip cafeye baktım.
Bu cafe Esra'nın beni çağırıp mert'i sevgilim diyerek söylediği cafeydi.
"Başka cafe bulamadın mı?"dediğimde "ben bulamadım güzelim. Bir arkadaş ayarladı. O da bize katılacak."dediğinde "kimmiş o arkadaş?"dediğimde "içeriye girdiğinde görürsün güzelim."dediğinde özgür'ü beklemeden cafeye girip masalara baktım.
Masaların birinde Esra'yı gördüğümde yerimde durdum.
Özgürle tanışmış olamazdı değil mi?
Bunu yapamazdı!
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZZZZ?
ESRA'NIN BIR AN ONCE KITAPTAN ATILMASINI ISTEYENLER🙌🙌🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
Hayran KurguAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....