[27]

188 17 8
                                    

VOTE SINIRI:5

Özgür neşeli sesiyle 'cama çıksana.'dediğinde cevap vermeden pencereye doğru yürüyüp perdeyi çekip aşağıya baktım.

Özgür tüm gerçekliği ile aşağıda duruyordu.

Özgür yüzüme dişlerini göstererek 'aşağıya gelecek misin yoksa gideyim mi?'dediğinde "tamam geliyorum."deyip telefonu yüzüne kapattım.

Anahtarımı ve telefonumu alıp koşar adımlarla aşağıya indikten sonra kapı girişinde bekleyen özgür'ü görür görmez üzerine atlayıp sarıldım.

Özgür kollarını belime sardıktan sonra ayaklarımı yerden kesip döndürmeye başladı.

İki metre boyuyla yanında bir elliymiş gibi duruyordum.

Düşmemek için ayaklarımı beline dolayıp daha sıkı sarıldım.

"Beni özlediğini bilseydim daha önce gelirdim güzelim."dediğinde "ne zamandır buradasın?"diye sorduğumda "iki gündür senden saklanıyorum."dediğinde ayaklarımı yere indirip kucağından indikten sonra "iki gündür buradasın ve bana hiç birşey demedin. Üzüldüm."deyip kollarımı birbirine bağladım.

"Sana sürpriz yapmak için iki gün bekledim güzelim. Hem artık buradayım."dediğimde yüzüne merakla baktım.

"Nasıl yani!?"diyerek sordum.

"Buraya üniversite okumaya geldim güzelim."dediğinde "ciddi misin!?"deyip gülmeye başladığımda özgür yüzünü asıp "En zor zamanında yanında olamadım. Komada olduğunu öğrendiğimde gelmeyi çok istedim. Bu vize yasağı yüzünden gelemedim."dedi.

"Sorun değil.. annemle babam yanımdaydı.. zaten ben hiç bir şey hatırlamıyorum... bir yıl komadaydım. Ondan öncesini pek hatırlamıyorum. Bir tek kazayı hatırlıyorum."dediğimde özgür omuzlarımdan tutup kendine çekip sarıldığında "kazayı unutman lazımdı güzelim."dediğinde"nasıl unutayım. Eğer kaza olmasaydı... şimdi üniversiteye beraber gitmiş olacaktık.."dediğimde"yine gelirsin. Seni ben gotürürüm.."dedi.

"Tamam ama benim sana bir şey söylemem gerekiyor."dediğimde yüzüme merakla bakıp "söyle"dedi.

"Benim sevgilim var."dediğimde kaşlarını yukarıya doğru kaldırdı.

"Kim bu mert mi!?"dediğinde "hayır o değil ben sizi tanıştıracağım. Sadece bunu bil. Bu bir oyun gerçek değil."dedim.

Kaşlarını düzeltip "nasıl yani!?"dediğinde "mert'i unutmak için  böyle bir şey yaptım ama gerçek amacımız bu değil."dediğimde "mert'i unutayım derken o çocuğa aşık olursan ne olacak!?"diye sordu.

"Öyle bir şey olamaz özgür. Emir zaten bana benden hoşlandığını söyledi."dediğimde "tabi güzel kızsın."diye bir ekleme yaptı.

"E nerde oturuyorsun."diye sorduğumda yüzüme gülerek baktı.

"Ben erkekler yurdundayım."dediğinde "ciiddi mi!?"deyip tekrar sarıldım.

"Sen varsın artık sırtım yere gelmez."dediğimde "tabi güzelim."deyip elini sırtıma koyup banka oturmamız için yönlendirdi.

Banka oturduğumuzda yüzüme gülerek bakıp "tiktoker olmuşsun."dediğinde ensemi kaşıyıp "annem istedi diye yoksa benim öyle bir niyetim yoktu."dedim.

"Acaba bende mi videolar çeksem. Yakışıklı çocuğum bende tiktoker olurum."dediğinde "olursun tabi"dedikten sonra elimdeki telefonumu alıp TikTok'a girdikten sonra yayın açtı.

İkimizi gösterir şekilde telefonu tuttu.

Yayıncılar geldiğinde yanımdaki çocuğun kim olduğunu soruyorlardı.

"Yakın arkadaşım..."dedikten sonra ard arda gelen sorulara yanıt vermeye çalıştım.

Özgür bazı sorulara cevap verdikten yayını kapattım.

Saate baktığımda gecenin ikisi olduğunu gördüğümde özgüre bakıp "çok uykum var. Odalarımıza dönelim mi?"diye sorduğumda "tabiki yarın görüşürüz."dediğinde yanağından öpüp yurda girdim.

Üzerimi değişip uyumaya hazırlanırken tekrar telefonum çaldığında elime aldım.

Emir arıyordu.

Telefonu açıp kulağıma götürdüğümde emir kısık sesle konuşarak 'Işıl Esra yanımda... biz az önce öpüştük...'dedi...

Esra'nın foyasını ortaya çıktı mı dersiniz?

Neyse bu bölümü nasıl buldunuz?

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin