[54]

74 8 11
                                    

VOTE SINIRI:10

Yatakta oturur pozisyona gelip gözlerimi açıp esnedikten sonra üzerimdeki pikeye kimin örttüğünü sorgulayarak baktım.

Pikeyi üzerimden atıp yataktan çıktıktan sonra odanın kapısını açıp merdivenlerden inip mutfağa gittim.

Mutfağa girip kahvaltı hazırlayan Fatih'e baktım.

Beni fark ettiğinde yüzüme gülümseyerek bakıp "ışıl kahvaltı yaptıktan sonra evine gidip bakabiliriz."dediğinde yüzüne gülümseyerek baktım.

"Ne çabuk?"diyerek soru sorduğumda "Dün sen uyuyorken hallettim. Evin denize yürüme mesafesinde beş dakika sürüyor. Evin içindeki eşyaları hazırlattım. Akşama kadar ev ısındığında beraber gideriz."dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp "Çok teşekkür ederim. Bu yaptığını unutmayacağım."dediğimde "Bana evinde kahve ısmarlarsan ödeşiriz."dediğinde gülümseyerek "Tabiki kendi ellerimle yapacağım."dediğimde mutfağa mert girdiğinde ortamda sessizlik oluştuğunda masayı hazırlamaya yardım edip kahvaltıyı masada konuşmadan yiyip bitirdikten sonra toplamaya yardımcı olduktan sonra yukarıya çıkıp bavulumdan kazak pantolon seçip aldıktan sonra üstümdeki kazağı soyduktan boynumun boş olduğunu kolyemin düştüğünü gördüğümde dün gece kaldığım odaya gidip yatağa bakmaya gitmek için kapıyı açıp yatağa doğru yürüdüm.

Pikeyi kaldırıp bakacağım sıradan arkadan ses geldiğinde arkamı dönüp kimin olduğuna baktım.

Mert üstüme şaşkınlıkla baktığında gözlerini göğüslerimde oyaladığında nereye baktığına baktığımda atletteki göğsümü gösteren dekolteye baktığını anladığımda gözlerine kaşımı çatarak baktığımda gözlerini baktığı yerden kaçırıp gözlerime baktı.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin