VOTE SINIRI:5
"Anlamıyor musun ışıl... Seni kıskanıyorum... Seni seviyorum!"dedi.
Yüzüne bakarak "sevmek bu değil."dediğimde "nasıl?"deyip yüzüme baktı.
"Bilmiyorum ama böyle değil!"dediğimde ıslak elini yanağıma koyup gözlerime bakarak "Aşk kıskanmaktır... Aşk yanında olsa bile ona dokunamamaktır... Aşk bundan ibaret ışıl... Seni kıskanıyorsam seni sevdiğimden dolayı kıskanıyorum..."deyip parmağını dudağıma getirip parmağının ucuyla okşayıp"seni öpemiyorsam seni incitmek istemediğim içindir..."deyip parmağını dudağımdan çekmeyip "eğer öpersem canını acıtmadan bırakmam..."dediğinde o günkü öpmesi aklıma gelmişti.
"Acıtmıyorsun bir kere yalan söyleme."dediğimde "sen karşılık vermediğin için öyle oluyor. Karşılık vermen için öpüşmemiz gerekiyor."deyip yüzünü yüzüme yaklaştırdığında omzuna vurup uzaklaştım.
Uzaklaştığım için kendimi boşlukta hissetsem bile belli ettirmeden dengede durmaya çalıştım.
Mert'in gözleri vücudumu buldu. Gözlerinin oyalandığı yere baktım.
Siyah sütyenim beyaz elbisenin altında belirgin olmuştu.
"Sapık mısın!?"deyip kollarımı göğsüme birleştirip yüzüne kaşımı çatarak baktım.
"Sadece sana sapığım güzelim."dediğinde nedensizce tüylerimin dikleştiğini hissettim.
"Sen herkese böylesin."deyip merdivenlere yöneldiğimde arkama dönüp "sakın bakma!"deyip hızlıca merdivenlerden çıkıp koşar adımlarla odaya doğru gittim.
Odaya girip üzerimi çıkartmadan bavulu açıp içinden elbise aldım.
Diğer elbiselere göre daha kapalı olduğu için bu elbiseyi çıkartıp banyoya gittim.
Banyoda elbisemi çıkartıp zorlanmadan diğer elbiseyi giyinip banyodan çıktım.Odaya girdiğimde mert girdiğimi fark etmemiş üzerini giyiniyordu.
Kazağını giyinirken hareket eden kaslarına baktığımda yutkundum.
Mert arkasını dönüp yüzüme baktığında yanıma gelip gözlerini kısarak baktı.
"Beni mi izliyordun?"dediğinde etkisinden çıkmadığım için cevap vermedim.
"Işıl. Beni mi izliyordun?"deyip aynı soruyu tekrar sordu.
"Ha-hayır izlemiyordum."deyip odadan çıktım.
Banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım.
Yüzüm kızarmıştı. Neden kızarıyordu ki!?
Banyodan çıkıp çantamı alıp odadan çıkacakken mert "beni bekle."diyerek seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
أدب الهواةAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....