[6]

917 28 37
                                    

Söylediği şeyden sonra iki adım uzaklaşıp bakışlarımı ayaklarıma götürdüm.

Yanlış anlamıştım... Beni öpeceğini düşünmüştüm ama haksız sayılmazdım.

Mert kapıyı açıp girdikten sonra ardından girip herhangi bir koltuğa oturdum.

"Yeri biliyorsun üstünü değişip gel... Bende birşeyler hazırlayacağım."deyince geçen evine geldiğimde söylediği söz aklıma gelince "hayır ben senin yaptığın birşeyi yemiyorum... Üstümü de değişmiyorum..."dedikten sonra kollarımı birbirine bağladım.

"İyi sen bilirsin..."dedikten sonra çatık kaşımla arkasından baktım.

Tabiki ben bilecektim.

Çantamdan telefonumu çıkartıp biraz dolanmaya başladım.

Yanımda bir hareketlilik hissedince kimin geldiğini anladığım için bozuntuya vermedim.

Telefonumdan gelen bildirim sesiyle özgürün mesaj attığını görünce üzerine tıkladım.

Özgürüm❤️:
Işıl nerdesin evine gittim evde kimse yok. Başına bir şey mi geldi?

Okuduktan sonra hemen cevap verip endişelendirmek istemedim.

Me:
Başıma birşey gelmedi korkma Mert'in yanındayım

Özgürüm❤️:
Mert kim ya? Beni lavabodayken apar topar gönderen şahıs mı?

okuduktan sonra başımı kaldırıp mert'e baktım.

Bakar bakmaz gözlerimiz birleşince gözlerimi ayırıp irislerimi telefona çevirdim.

Me:
Evet

Özgürüm❤️:
Konum at geliyorum

Me:
*Konum*

Telefonumu kucağıma indirdikten sonra "özgür buraya geliyor"dedikten sonra kısılan gözlerine baktım.

"Ne demek geliyor?"diye sorduktan sonra "bayağı geliyor işte."deyip kollarımı birbirine birleştirip gözlerimi gözlerinden ayırıp "neden çağırdın?"diye sorduğunda oturduğum yerden kalkıp üzerine doğru yürüyüp kollarımı birbirine bağlayıp durduğum yerde alttan bakıp "3 yıllık arkadaşımı çağırırken sana mı soracağım?"diye sorduktan sonra "sormazsın tabi!"dedikten sonra ayağa kalkıp karşımda durup "ev benimse orda durup bir düşünmen gerekiyor!"dediğinde histerik bir gülüş atıp "içinde ben varsam değişir canım"dedikten sonra "peki bakayım buna gücün yetecek mi?"dedikten sonra duruşumu bozmayıp "neye?"diye sorduktan sonra gülen yüzüne baktım.

"Benim evime gelip birşey yemeyeceksin üstünü değiştirmeyeceksin ama arkadaşını buraya çağıracaksın"dedikten sonra "tıch bu benim kurallarıma aykırı..."dedikten sonra ellerini kollarıma koyup bağlı olan kolumu ayırdıktan sonra ani bir hareketle omzuna alıp elini çıplak bacağıma koydu.

"Ne yapıyorsun ya bırak beni"deyip çırpınmaya başladığımda tuttuğu bacağımı kızartacak şekilde sert tuttuktan sonra elini kalçamda hissettim.

"Uslu dur"dedikten sonra "bırak beni" "cezanı verdikten sonra bırakacağım sessizce bekle."dedikten sonra merdivenlerden çıktı.

Beni banyoya götürdüğünü anlayınca çırpınışlarım daha da hızlanıp ellerimle yumruk atmaya başladım.

"Bırak beni... Sakın beni banyoya götüreyim deme. Ben banyoya giremem."dedikten sonra sözlerimin bir buhar olup uçuşunu Mert'in sözlerimi dinlememesinden anladım.

Banyonun kapısından girdiğinde çırpınışlarım hiç olmadığı kadar daha da hızlandı.

"OLMAZ ÇIKART BENİ!" bağırışımın işe yaramadığını anlayınca "lütfen mert çıkar beni burdan lütfen."dedikten sonra beni küvete bıraktıktan sonra titreyen dudağıma ve bedenime bakmadan küvete geçip duvara yasladı.

RESTORAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin